Випробування організували інженери компанії: вони стартували із заводу в Дебрецені (Угорщина), де виробляється ця модель, і дісталися до Мюнхена (Німеччина), батьківщини BMW. При цьому в запасі залишилося 2% заряду, приблизно на 20 кілометрів.

Спеціальний маршрут проходив поза автострадами, щоб підтримувати низьку середню швидкість. Крім того, для зменшення витрати енергії були вимкнені клімат-контроль, аудіосистема і всі додаткові функції комфорту. Під час поїздки навіть довелося утеплитися — на одному з кадрів видно, що водій у куртці і шарфі.
Цей рекорд на 25% перевищує офіційний запас ходу за європейським циклом WLTP (805 км). Авторам експерименту вдалося довести, що розумне планування маршруту і відмова від деяких зручностей дозволяють досягти видатних результатів від сучасних електрокарів.
Втім, не варто забувати, що подібні експерименти з вимкненням усіх комфортних опцій та пересуванням на мінімальній швидкості не відображають умов реальних подорожей. До того ж, актуальні версії BMW iX3 оснащуються виключно двома електромоторами, проте в майбутньому компанія, ймовірно, запропонує одномоторну, ще більш економічну модифікацію.
