Bosch розпочала експлуатацію своєї першої вантажівки на паливних елементах у внутрішньозаводській логістиці

Німецька технологічна компанія почала використовувати 40-тонний Iveco з власною системою паливних елементів на заводі в Нюрнберзі. Запас ходу — до 800 км

Bosch розпочала експлуатацію своєї першої вантажівки на паливних елементах у внутрішньозаводській логістиці

Вантажівка оснащена паливним модулем Bosch (FCPM). Перетворюючи водень і кисень на воду та електроенергію, 40-тонна машина працює повністю на електротязі. При використанні поновлюваного водню силова установка вантажівки стає вуглецево-нейтральною.

Вантажівка Iveco має запас ходу до 800 кілометрів. Нею керує транспортна компанія Schäflein від імені заводу Bosch. Schäflein, своєю чергою, орендує автомобіль у провайдера Hylane, що спеціалізується на беземісійних вантажівках.

П’ять водневих баків вантажівки вміщують до 70 кілограмів при тиску 700 бар. Система паливних осередків видає загальну потужність понад 200 кВт. Електрична вісь приводиться в рух паливною системою, а два акумуляторні блоки слугують накопичувачами енергії. Загальна потужність системи — 400 кВт.

Автомобіль в основному перевозить продукцію власного виробництва заводу. Він має проїжджати 12 000 кілометрів на рік. Однак поряд зі зниженням викидів основна причина запуску вантажівки — зібрати досвід і якомога більше даних. Вони підуть у подальшу розробку майбутніх силових систем, таких як моделі Compact 190 і Compact 300.

Крім міцності та великого запасу ходу — який, на відміну від електромобілів на батареях, не залежить від температури навколишнього середовища — вантажівка пропонує короткий час заправки, який можна порівняти з дизельною вантажівкою.

Виробництво FCPM почалося в Штутгарті-Фойєрбаху в середині 2023 року. Завод Bosch у Бамберзі постачає паливний стек, а завод у Хомбурзі — інші компоненти, як-от електричний повітряний компресор і рециркуляційний вентилятор.

Джерело

Новости Украины