Нова лінійка моторних олив розроблена з урахуванням особливостей гібридної системи BYD DM-i та розрахована на режими роботи, в яких звичайні оливи швидко втрачають ефективність.

BYD зазначає, що двигуни PHEV працюють інакше, ніж у звичайних бензинових машин: вони частіше запускаються і зупиняються, нерідко працюють на холодну і періодично відчувають короткочасні високі навантаження. Усе це прискорює знос, сприяє накопиченню вологи та підвищує вимоги до стабільності оливи.
За заявою компанії, флагманська олива 0W-20 демонструє зносостійкість на 50% вищу від галузевих стандартів, а стійкість до емульгування — у 2,5 раза вищу за норму. Це має знизити негативні ефекти від коротких поїздок і холодних пусків, характерних для гібридних силових установок.

BYD повністю відмовилася від випуску автомобілів з тільки бензиновими двигунами ще в березні 2022 року, зосередившись на електромобілях і плагін-гібридах. Лінійка компанії включає моделі серій Dynasty та Ocean, а також преміальні бренди Denza, Yangwang і Fang Cheng Bao.
З січня по листопад 2025 року BYD продала в Китаї 4,182 млн автомобілів — на 11,3% більше, ніж роком раніше. Закордонні продажі перевищили 910 тис. машин, включно з майже 160 тис. у Європі, що відповідає зростанню на 276% у річному вираженні. Сукупні глобальні продажі електрифікованих автомобілів BYD до кінця листопада досягли 14,7 млн одиниць.
