BYD, материнська компанія бренду Yangwang, вважає це світовим рекордом серед серійних автомобілів.
Китайські автовиробники підкорюють міжнародний ринок рекордними темпами. Тепер і в буквальному сенсі цього слова. 14 вересня цього року на випробувальному треку Automotive Testing Papenburg у Німеччині Yangwang U9 Xtreme розігнався до 496,22 км/год, поліпшивши свій серпневий результат більш ніж на 20 км/год.
Але поки схоже, що така швидкість була досягнута тільки в одному напрямку. Китайський виробник згадує офіційну сертифікацію, проте подробиці не розкриває.
Офіційно корона найшвидшого автомобіля у світі наразі залишається за Koenigsegg Agera RS, який у 2017 році показав 447 км/год в обох напрямках на ділянці дороги загального користування.
1
2
3
4
У 2019 році Bugatti Chiron Super Sport 300+ став першим серійним автомобілем, який подолав бар’єр у 300 миль на годину. На полігоні в Ера-Лессіні під Вольфсбургом 16-циліндровий суперкар досяг 490,48 км/год, щоправда, теж тільки в одному напрямку. Проте 1600-сильний Chiron у суспільній свідомості вважається найшвидшим серійним автомобілем на планеті.
Yangwang U9 Xtreme, скорочено U9X, спочатку був відомий як U9 Track/Special Edition. Модель базується на вже доступному в Китаї U9, але з низкою доопрацювань. Зокрема, силова установка працює у складі системи з напругою 1200 В (замість базових 800 В). Чотири мотори розвивають разом понад 3000 к.с., колісні диски «взуті» в напівсліки, а підвіска DiSus-X спеціально налаштована на підвищені навантаження при використанні на треку.
За кермом гіперкара перебував Марк Бассенг (Marc Basseng) — німецький гонщик із великим досвідом у перегонах на витривалість. Він зазначив, що з двигуном внутрішнього згоряння таке досягнення технічно недосяжне. Завдяки електромотору автомобіль їде безшумно, немає ривків під час перемикань, що дає змогу пілоту ще більше зосередитися на трасі.
U9 Xtreme буде випущено обмеженою серією в 30 екземплярів.