Робочі деталі та механізми авто постійно перебувають у стані тертя, внаслідок якого можливий їхній перегрів, що значно зменшує показники працездатності двигуна транспортного засобу та його функціональні можливості. Задля забезпечення оптимальної температури робочих вузлів та механізмів виробниками кожного з автомобілів впроваджено спеціальну систему охолодження, яка зазвичай складається з багатокомпонентних пристроїв, які після тривалої експлуатації можуть вийти з ладу та потребують ремонту, в тому числі, пов’язаного з заміною окремих деталей та запасних частин. Досить часто поломки системи охолодження видно що називається «неозброєним оком», проте задля більш детального вияснення причин їх виникнення та можливого ремонту варто власникам автомобілів варто відвідати спеціалізований сервісний центр.
Видимі ознаки несправності системи охолодження
Зазвичай, про виникнення поломок в системі, що відповідає за охолодження двигуна та інших його систем можна здогадатися по декільком видимим ознакам на кшталт:
- витікання охолоджувальної рідини назовні, що супроводжується калюжами на асфальті під час стоянки автомобіля. Наявність калюж може свідчити про проблеми з водяним насосом (водяною помпою) та/або радіатором, через який здійснюється циркуляція охолоджувальної рідини по т.з. великому колу;
- витоку охолоджувальної рідини всередині самої системи охолодження. Зазвичай причиною такої несправності, як інформує сайт як інформує сайт hunters-garage.com.ua/uk/services/remont-sistemi-oholodzhennya/, є непридатна для подальшого використання «пробита» прокладка, що розміщується між блоком циліндрів та поршневою головкою або ж тріснутий ущільнювач, відповідальний за холостий хід. В даному випадку окрім обов’язкової заміни прокладки головки блока може знадобитися заміна радіатора, але це можна визначити тільки після відповідного діагностичного обстеження авто;
- постійного перегрівання двигуна, про що сигналізують відповідні датчики на панелі приборів в салоні авто.
В останньому випадку не обійтись без заміни антифризу, залитого в радіатор та спеціальний бачок (вказану процедуру виробники автомобільної техніки рекомендують проходити кожні 2-3 роки, не чекаючи виникнення проблем з охолоджувальною системою авто).
Які вузли та агрегати найчастіше виходять з ладу
Тривала експлуатація транспортного засобу неминуче призводить до зношення елементів, що відповідають за ущільнення всіх вузлів та агрегатів, що входять до складу охолоджувальної системи автомобіля. Також досить часто причиною поломки може слугувати використання неякісної та/або несумісної (невідповідної) рідини, що забезпечує охолодження робочих вузлів та агрегатів.
Досить часто причиною «пробитої» прокладки блока циліндрів двигуна є поява тріщин у самому блоці циліндрів, спровокована різними механічними пошкодженнями. Недостатньо захищеним від появи тріщин є також радіатор, який крім того засмічується внаслідок використання неякісної охолоджувальної рідини. Для ремонту радіатора можна використати спеціальний клей-герметик, в більш складних ситуаціях без заміни радіатора не обійтись.
Для ефективного усунення причин несправності системи охолодження авто варто скористатися послугами спеціалізованого сервісного центру Hunters Garage.