ChatGPT виведе банківське обслуговування на новий рівень — експерт

Олександр Денисюк

КИЇВ. 3 березня. УНН. Доступність в Україні технології ChatGPT може революційно змінити підхід клієнтоорієнтованості у банківському секторі. Про це у коментарі УНН розповів директор з технологічного розвитку IBOX BANK Олександр Денисюк.

Деталі

За його словами, протягом останніх років банківська сфера активно диджиталізується і впровадження технологій штучного інтелекту може стати новим етапом розвитку сектору.

Цитата

“Виклики війни змусили банківський сектор України диджиталізувати внутрішні і зовнішні процеси. Цифровізація в першу чергу торкнулася автоматизація процесів та вплинула на оперативність обслуговування. Наразі головною ланкою в усіх процесах є людина, проте фінтех постійно еволюціонує, тому скоро штучний інтелект зможе обслуговувати окремі процеси. Відтак доступність в Україні технології ChatGPT може революційно змінити підхід клієнтоорієнтованості. В першу чергу – штучний інтелект може краще допомагати обслуговувати запити клієнтів, доповнюючи службу підтримки. Це виведе банківське обслуговування на новий рівень”, — розповів Олександр Денисюк.

Нагадаємо

Раніше директор департаменту бізнесу електронної комерції IBOX BANK Ірина Циганок розповіла, як open banking трансформує банківський сектор в Україні. 

Довідка

IBOX BANK – український транзакційний банк, який працює на фінансовому ринку з 1993 року. Торік банк зміг увійти до топ-10 найприбутковіших українських банків за оцінкою НБУ, зайнявши 7 сходинку серед усіх банків України за підсумками 2022 року. 

Джерело

Новости Украины