До лікаря без черг: як записатися на прийом у лікарні №2 Чернігова

З понеділка по п’ятницю з 7:30 до 18:00. У Чернігівській міській лікарні №2 запрацював колцентр.

Уже понад місяць пацієнти можуть не витрачати час у черзі до реєстратури, а просто зателефонувати та записатися до лікаря.

«Люди можуть звертатись за телефоном 90-90-10. Колцентр обслуговує наші дві поліклініки, тобто другу поліклініку і третє поліклінічне відділення, крім того, це наші три філіали: Масани, Подусівка, П’яти Кутів, — і всіх бажаючих, які хочуть звернутися до наших вузькопрофільних спеціалістів. Вони також можуть зателефонувати за даним номером та записатись на прийом», – повідомила заступниця медичного директора з поліклінічної роботи КНП «Чернігівська міська лікарня №2» ЧМР Олена Мойсієнко.

У середньому впродовж дня оператори приймають від 600 до 800 дзвінків.

У разі, якщо розмова перервалася через технічні складнощі, або працівники колцентру не встигли відповісти, вони обов’язково зателефонують повторно. За словами Олени Мойсієнко, це можливо лише у випадку, якщо людина набрала правильний номер, за яким здійснюється запис, оскільки й досі йде переадресація старих телефонів, на які працівники закладу перетелефонувати не можуть.

«Оператори можуть записати до лікаря, повідомити графік роботи лікаря вузькопрофільного, або сімейного лікаря, підказати, на яку адресу прийти, або де приймає лікар, хто з лікарів заключає ще декларації, та куди можна звернутись для того, щоб змінити лікаря або знайти нового, якщо немає заключеної декларації», – уточнила Олена Мойсієнко.

Для швидкого запису пацієнт має надати повідомити своє прізвище, ім’я, по батькові, дату народження та номер телефону. Якщо ж потрібна консультація вузькопрофільного спеціаліста, тоді людина повинна попередньо звернутися до сімейного лікаря. Єдиний фахівець, що приймає пацієнтів без направлення – гінеколог.

Загалом, існує чотири способи записатися до лікаря. Окрім реєстратури та колцентру, існує мобільний додаток Askep. А також гугл-таблиця, посилання на неї  – QR-код, який розміщений на стінах медичного закладу. За його допомогою можна залишити свою заявку на зворотній дзвінок .

«Оператор одразу бачить непрочитану заявку, передзвонює, дивиться, що може запропонувати пацієнту: або лікаря, або дату, або час,  – передзвонює і записує», – додала представниця адміністрації поліклініки КНП «Чернігівська міська лікарня №2» ЧМР Ірина Кухлева.

Наразі у лікарні черг до реєстратури майже немає. Медики радять усім пацієнтам користуватись послугами колцентру або онлайн-записом, адже це полегшує роботу працівників установи. Для зручності, окрім стаціонарного номеру, незабаром планують підключити і мобільний.

Джерело – Новий Чернігів

Источник

Новости Украины