Побутує думка, що акумулятор в автомобілі найчастіше «вмирає» при мінусових температура, але насправді це не так. З настанням тепла акумулятор страждає не менше.
І насамперед через прискорення процесів саморозряду, викликаних термічними навантаженнями та перепадами.
Безперечно, основним з факторів, що впливають на ресурсні характеристики батареї, є кліматичний режим експлуатації.
При підвищенні градусів за бортом автомобіля, у моторному відсіку термічні показники можуть удвічі перевищувати температуру на вулиці.
Тому, власне, накопичувач значно швидше втрачає заряд. Це негативно позначається на терміні служби акумулятора.
Крім того, підвищені температури збільшують швидкість хімічних реакцій в акумуляторі.
Наприклад, рідина в свинцево-кислотній батареї частково може перетворитися на пару, піднявшись догори і оголивши пластини.
Крім іншого, тепло викликає передчасне окиснення клем акумулятора, скорочуючи його ресурс.
Тому після зимової експлуатації автомобіля варто приділити батареї особливу увагу. І за необхідності провести технічне обслуговування.
Погляньте на клеми, чи не окислилися вони.
Якщо потрібно — зачистіть їх. Не зайвим буде оглянути і сам корпус накопичувача на предмет деформації, здуття чи протікання.
Зрозуміло, слід перевірити заряд акумулятора, а разом із ним працездатність електрообладнання та генератора.