Ferrari показала скелет свого першого електромобіля — Ferrari Elettrica

Італійський виробник спортивних автомобілів показав шасі Ferrari Elettrica з батареєю ємністю 122 кВт-год, чотирма двигунами, піковою потужністю 1000 к.с. і прискоренням 0-100 км/год за 2,5 секунди.

Ferrari показала скелет свого першого електромобіля - Ferrari Elettrica

У Ferrari поки що немає жодної повністю електричної моделі в лінійці. Першою у своєму роді стане Ferrari Elettrica, виробництво якої розпочнеться на новому заводі в Маранелло наприкінці 2026 року. Ferrari розробляє власну силову установку, високовольтні батареї, трансмісію та інвертори.

Ferrari не показала Elettrica цілком, але надала глибокий погляд на його основу, шасі та мотори, а також оголосила технічні характеристики.

Перший електромобіль Ferrari використовує нову скейтборд-платформу з інтегрованою в підлогу батареєю. Акумуляторна система складається з 15 модулів по 14 комірок у кожному. Загальна ємність вражає — 122 кВт-год, потужність зарядки — до 350 кВт. Робоча напруга 880 В — на 10% вища, ніж у нових моделей Audi, Mercedes або Porsche. Запас ходу обіцяють понад 530 км.

Ferrari показала скелет свого першого електромобіля - Ferrari Elettrica

Ferrari показала скелет свого першого електромобіля - Ferrari Elettrica

Ferrari показала скелет свого першого електромобіля - Ferrari Elettrica

Ferrari показала скелет свого першого електромобіля - Ferrari Elettrica

Ferrari показала скелет свого першого електромобіля - Ferrari Elettrica

Ferrari показала скелет свого першого електромобіля - Ferrari Elettrica

Ferrari Elettrica

1

2

3

4

5

6

Двигуни на передній осі видають до 210 кВт потужності та можуть відключатися на будь-якій швидкості для підвищення ефективності. Задня вісь (також два двигуни) видає 620 кВт і до 8000 Нм крутного моменту в режимі Performance Launch.

Ferrari Elettrica розганяється з місця до 100 км/год за 2,5 секунди. Максимальна швидкість обмежена на позначці 310 км/год.

Звук Ferrari Elettrica генерується не цифровим способом, а є прямим вираженням роботи її компонентів. Високоточний датчик, встановлений на задній осі, вловлює частоти роботи силової установки, посилює та передає в навколишній простір. За аналогією з електрогітарою, де звук посилюється не корпусом самої гітари, а підсилювачем.

Джерело

Новости Украины