Електричний фургон Transit SuperVan 4.2, створений підрозділом Ford Perfomance спеціально для перегонів та встановлення рекордів, пройшов коло "Зеленого пекла" швидше семи хвилин.
У травні 2025 року Ford Mustang GTD став найшвидшим серійним автомобілем американського виробництва на легендарному Нюрбургринзі в Німеччині з результатом 6:52.072 хвилини на одне коло. Але тепер цей результат перевершив зовсім інший Ford — електричний фургон Transit SuperVan 4.2.
За кермом був Ромен Дюма (Romain Dumas), а найкращий час кола склав 6:48.393. Таким чином, SuperVan 4.2 став дев’ятим за швидкістю автомобілем в історії Нюрбургринга, випередивши Porsche 911 GT3 RS і Corvette ZR1X, які нещодавно залишили позаду Mustang GTD.
Звісно, SuperVan 4.2 не можна назвати серійною машиною: це унікальний демонстратор технологій із силовою установкою на 2000 кінських сил і купою гоночних технологій. Проте сам факт, що рекорд встановив саме фургон, є видатним.
SuperVan уже сяяв на Pikes Peak, трасі Top Gear і на підйомі на пагорб у Гудвуді, тож успіх на Нюрбургринзі був питанням часу. Символізму в цьому заїзді додала й історія: на початку 2000-х Сабіна Шміц (Sabine Schmitz) у шоу Top Gear сказала, що навіть на звичайному Ford Transit проїхала б «Північну петлю» швидше, ніж Джеремі Кларксон (Jeremy Clarkson) на Jaguar S-Type. Цього, щоправда, не сталося, але завдяки майстерності Шміц найкращий результат кола склав 10:12 хвилин.