Китайська Great Wall Motor відкрила завод у бразильському Ірасемаполісі (штат Сан-Паулу). Спочатку підприємство планувалося як майданчик виключно для електромобілів і плагін-гібридів, проте першими в серію пішли моделі з дизельними двигунами.
Бразильський завод GWM здатний випускати автомобілі з дизельними двигунами, гібридними й плагін-гібридними установками. Стартова лінійка включає три моделі з ДВЗ: семимісний дизельний позашляховик Haval H9, кросовер Haval H6 і пікап Poer P30 з дизельним мотором.
Підприємство розміщене на колишньому майданчику Daimler, який GWM викупила у 2021 році. Спочатку компанія обіцяла випускати до 100 тисяч машин на рік і створити 2000 робочих місць. Пізніше терміни запуску змістили на середину 2025-го, потужності знизили до 20-50 тисяч автомобілів на рік, а кількість робочих місць скоротили вдвічі.
GWM підкреслює, що це вже її третій повноформатний завод за межами Китаю. Він має забезпечувати не тільки бразильський ринок, а й усю Латинську Америку, а також стати «ключовим хабом, що зв’язує Європу, Азію, Південно-Східну Азію і Латинську Америку». На церемонії відкриття був присутній президент Бразилії Лула да Сілва.
GWM працює в Бразилії з 2021 року і за цей час вийшла на показник продажів 29 тисяч автомобілів на рік, посівши 14-те місце на ринку у 2024-му. У першій половині 2025-го продажі перевищили 15,7 тисячі штук — на 19,8% більше, ніж роком раніше, та на 17 відсоткових пунктів вищі за середнє зростання по ринку.