Гроші витратили на фотоальбоми та висвітлення діяльності в ЗМІ.
Від початку повномасштабного вторгнення Харківська обласна військова адміністрація витратила 8,23 млн. грн на піар своєї діяльності.
Гроші пішли на виготовлення та друк різноманітних фотоальбомів, відеоматеріалів, фотоматеріалів, а також на послуги з графічного дизайну. Більшу частину коштів — понад 5 млн. грн. — витратили на висвітлення своєї діяльності в засобах масової інформації, повідомляють в «Харківському антикорупційному центрі» з посиланням на систему публічних закупівель “ProZorro”. Майже всі ці гроші отримало ТОВ “Маркетинг ЮА” з Києва.
У 2022-му році ХОВА перерахувала «Маркетинг ЮА» 4 млн. грн. за висвітлення своєї діяльності в ЗМІ. Ще 100 тис .грн. на рахунки цієї фірми ХОВА в 2022 році перевела за послуги з виготовлення інформаційної поліграфічної продукції. У 2023 році вже 780,75 тис. грн. ХОВА заплатила на рахунки ТОВ “Маркетинг ЮА” за висвітлення та розповсюдження інформації про свою діяльність в електронних засобах масової інформації та інших ЗМІ. Компанія «Маркетинг ЮА» відома тим, що під час передвиборчої кампанії в 2021 році на позачергових виборах Харківського міського голови співпрацювала з кандидатами Михайлом Добкіним та Дмитром Мариніним.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Харків платить гроші за реконструкцію фірмі з російським корінням
Крім цього, в грудні 2022 року Харківська ОДА (ОВА) заплатила 400 тис. грн. на рахунки ТОВ «Діджитал Системс” з Києва за виготовлення та розміщення фотоальбому «Хроніки звільненої Харківщини». Власником та керівником фірми є Анастасія Рокицька. Ще 350 тис. грн. цій фірмі перерахували за створення та друк фотоальбому «Хроніки руйнувань Харківщини»; 200 тис. грн. за інформаційний бюлетень «Харківщина — це Україна»; 850 тис. грн. за послуги з графічного дизайну та розповсюдження інформації про діяльність ХОВА в ЗМІ. Усього компанія отримала 1,8 млн. грн.
ТОВ “Регіональні новини” (“REGIONEWS”) за створення відеоматеріалів, друк фотоінформації, проведення соцопитування та аналіз громадської думки та послуги з графічного дизайну отримало 1,55 млн. грн. За даними ХАЦ, компанія належить Тетяні Панченко з реєстрацією в АР Крим. З ТОВ “Регіональні новини”, як і з ТОВ “Маркетинг ЮА”, під час передвиборчої кампанії на позачергових виборах Харківського міського голови в 2021 році співпрацював кандидат у мери Михайло Добкін.