Як переконатися, що дзвонять із банку: у Приват24 запустили важливу функцію

Фото: державний банк запустив ще одну функцію (Віталій Носач, РБК-Україна) Автор: Олександр Білоус

Мобільний додаток Приват24 в оновленій версії запустив нове єдине меню «Комунікації», де тепер можна зв’язатися з банком через «Допомога онлайн», месенджери або зателефонувати прямо до банку. Також можна дізнатися телефони банку та переконатися, що телефонують із банку.

Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на прес-службу ПриватБанку.

Нові можливості меню «Комунікації»

Допомога online — для тих, хто хоче оперативно вирішувати проблему прямо у додатку.

Написати в Viber або Telegram — з представниками банку можна зв’язатися через месенджери.

Дзвінок через Приват24 — зателефонувати можна через програму.

Якщо клієнт раніше звертався через проблеми з банком, то в меню «Історія заявок» буде вся інформація про це.

Безпека

Дзвінки. Якщо потрібно переконатися, що дійсно телефонували з ПриватБанку, представляючись співробітниками банку, тепер це можна зробити самостійно: перевірити телефонний номер та історію вхідних дзвінків від банку.

У Приват24 можна повідомити про шахрайство, якщо телефонували не з банку.

Також у меню «Комунікації» можна знайти додаткові телефонні номери банку меню «Контакти»; актуальну карту відділень, банкоматів та терміналів.

Джерело

Новости Украины