Європейські продукти витісняють вітчизняні з полиць магазинів — очільник “Укрхарчопрому”

КИЇВ. 8 серпня. УНН. На українському ринку продуктів харчування дуже суттєво збільшилася конкуренція й наразі ризик витіснення вітчизняних продуктів вже не є гіпотетичним. Таку думку в ексклюзивному коментарі УНН озвучив голова правління Союзу виробників харчової промисловості України “Укрхарчопром”, директор асоціації “Борошномели України” Родіон Рибчинський.

Цитата

“Проблема, з якою ми живемо й вона нікуди не дінеться — Європа нам відкрила свої кордони, але так само зробила й Україна. Тому конкуренція на українському ринку продуктів харчування дуже суттєво збільшилася”, — зазначив він.

За словами очільника “Укрхарчопрому”, така ситуація склалася через те, що наразі до України постачається великий обсяг продовольства саме з-за кордону.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: До 60% макаронів в Україні — це імпорт: українські борошномели втрачають внутрішній ринок

“У першу чергу Польща — це номер один, особливо по молочній продукції. Туреччина, яка дуже активно постачає свої продукти. Та й інші європейські країни. Тобто нас вже не дивують продукти з Данії, Румунії, Болгарії, які з’явилися на наших прилавках”, — підкреслив Родіон Рибчинський.

Експерт вважає зрозумілими потреби українського рітейлу заповнити полиці торгівельних мереж продуктами харчування. Особливо у перше півріччя військового вторгнення росії, але, за його словами, “коли налагодилося виробництво в Україні, вони не пішли з полиць”.

“Стосовно того, чи є ризик витіснення — так. Він не гіпотетичний, він вже є. Ми бачимо, що збільшились обсяги постачання (обсяги імпорту — ред.) молочної продукції. Я вже не кажу за вино чи інші дорогі продукти”, — наголосив голова “Укрхарчопрому”.

Нагадаємо

Члени громадської спілки “Всеукраїнський аграрний форум” звернулися з листом до Прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля, у якому просять вжити заходів щодо повноцінного відновлення постачання української сільськогосподарської продукції, передусім на ринки ЄС.

Також у листі вказується, що через дисбаланс обсягів експортованих та імпортованих “Шляхами солідарності” товарів Україна почала перетворення на ринок для збуту європейських товарів. Представники українського АПК зазначили, що, за даними в.о. Генерального директора Генерального Директорату Європейської Комісії з мобільності i транспорту Майї Бакран, станом на 2 червня поточного року, в рамках ініціативи Україна поставила до ЄС продукції всіх видів на 30 млрд евро.

“За цей же період ЄС поставив в Україну своєї продукції на 51 млрд євро, тобто у 1,7 рази більше, ніж Україна до ЄС. Таким чином, Україна почала перетворюватись із постачальника продукції до ЄС на ринок збуту для відповідної європейської продукції”, — зазначили підписанти листа до голови українського уряду.

Джерело

Новости Украины