Інтенсивний рух та затримка транспорту у годину пік: фахівці проаналізували ситуацію на Соборній у Вінниці

За інформацією: Суспільне Вінниця.

Трамвай у Вінниці. Суспільне Вінниця

Фахівці КП "Агенція просторового розвитку" у Вінниці проаналізували ситуацію із транспортом на Соборній. Вони визначили основні проблеми та запропонували одне з рішень, яке може допомогти врегулювати рух вулицею.

Про це повідомили на своїй на Facebook-сторінці.

Соборною проходять 13 маршрутів муніципального транспорту, які разом перевозять близько 55% від загальної кількості пасажирів на усіх маршрутах. За словами фахівців, від гнучкості руху громадського транспорту у центральній частині міста залежить функціонування усієї системи пасажироперевезень громади.

"Вже багато років існує заборона на транзитний рух приватного транспорту у робочі години доби по вулиці Соборній, яку впровадили саме для розвантаження та підвищення безпеки руху на головній вулиці міста. На практиці багато водіїв порушують цю заборону. Як наслідок, рух по цій вулиці є навіть більш інтенсивним, ніж на вулицях Магістратській або Князів Коріатовичів", — йдеться у дописі.

Через таке навантаження у пікові години виникають затримки руху, збільшуючи середній час проїзду окремих ділянок на понад 25% в порівнянні із міжпіковими інтервалами (це стосується як громадського транспорту, так і автомобілів).

Як наслідок — ускладнюється графік, громадський транспорт обирають 49% вінничан, а приватний автомобіль — 39%.

Таблиця з аналізом швидкості руху та часу на посадку і висадку пасажирів. Агенція просторового розвитку

"Затримки тролейбусів на вузлі зупинок “Майдан Героїв Небесної сотні” у пікові години складають в середньому близько 5 хвилин відносно часу прибуття у міжпікові години. Середня швидкість руху трамваїв по вулиці Соборній в середньому на 5-10 км/год нижча, ніж швидкість руху на ділянках з відокремленими коліями", — повідомили у КП.

Фахівці радять надати пріоритет громадському транспорту у центрі міста, як більш ефективному, доступному й екологічному способу переміщення. А одним із можливих рішень назвали створення виділених смуг для громадського транспорту, оскільки проїзд по таких смугах на приватному авто є більш очевидним порушенням і може контролюватися камерами автоматичної фіксації порушень ПДР.

Новости Украины