Розлючений пасажир поскаржився бортпровідникам через присутність дитини в першому класі літака.
Дитина поводилася добре під час польоту / колаж УНІАН, фото ua.depositphotos.com
Одна мама викликала переполох в літаку, коли вона витратила гроші на місце в першому класі для своєї трирічної дитини, оскільки вона несвідомо викликала лють у попутника, який також був у першому класі.
Незважаючи на те, що її маля поводило себе добре, розгніваний пасажир порадив їй «повернутися на своє справжнє місце» і сказав, що «малюків не пускають в перший клас», пише mirror.
Після того, як її сім’я сказала, що їй слід було забронювати економ-клас, спантеличена мама звернулася до Reddit, щоб запитати поради, чи не помилялася вона. Вона написала: «Ми з чоловіком, малюком (майже 3 роки), летіли по всій країні на День Подяки. Оскільки ми могли собі це дозволити завдяки хорошому підвищенню зарплати, яке нещодавно отримав мій чоловік, ми вирішили витратитися на квитки 1-го класу для поїздки».
Відео дня
«Моя дитина завжди добре літала і багато літала за своє коротке життя. Вона ніколи не заважала і не плакала в літаку, включаючи цей політ. Вона добре утримується на своєму місці і говорить нам, коли їй потрібно сходити на горщик т.д. Вона сиділа і тихо грала протягом усього польоту, встаючи тільки тоді, коли їй потрібно було сходити на горщик», — написала жінка.
Вона пояснила, що її дочка поводилася добре під час польоту, навіть заснула на частині шляху, але розлючений пасажир навіть поскаржився бортпровідникам, і його проблеми почалися ще до того, як вони сіли в літак.
Вона пояснила: «Проблема була з іншим пасажиром 1-го класу. Ми сіли рано, оскільки мій чоловік інвалід, і коли інший пасажир 1-го класу побачив нас, він почав пильно дивитися на нас. Ми злітаємо, і все добре. Моя дитина заснула під час зльоту, чоловік дрімає».
«Я слухаю музику, коли мене плескають по плечу. Це був хлопець, який пильно дивився на нас, коли сідав, і перш ніж я міг вимовити слово, він сказав мені, що дітей не пускають до 1-го класу і що нам потрібно пересісти на наші «справжні» місця. Підійшов бортпровідник, пояснив йому, що ми знаходимося на тих місцях, за які заплатили, і попросив його сісти назад і більше нас не турбувати».
Читайте також:
Стюардеса попереджає пасажирів не користуватися столиками в літаку, і ось чому
Механік із 55-річним досвідом розказав, що робити, щоб не запотівали вікна в авто
Чоловік хоче дати дочці ім’я персонажа з «Володаря Кілець», а дружина боїться знущань
Всі роблять це неправильно: прибиральниця розкрила правду про дезінфекцію унітазу (відео)
Відчуваючи себе незручно, мама попросила бортпровідників розібратися з його скаргами, щоб уникнути конфронтації, але він все ще був розлючений, коли вони приземлилися. Мама далі докладно розповіла: він повернувся на своє місце, але коли вони виходили з літака, він прошепотів їй, що вона «товста дурепа» і що він платить занадто багато грошей за перший клас, щоб його оточували діти.
«Моя дитина була єдиною дитиною в 1-му класі, і вона не поводилася погано і навіть не плакала, тому спочатку я відчувала, що маю рацію, але після розмови з родиною на День Подяки багато з них сказали мені, що наступного разу нам слід забронювати економ-клас. Тому що люди доплачують за відпочинок в першому класі. Невже ми дійсно придурки, що літаємо першим класом з нашим малюком?»
Користувачі Reddit поспішили висловити свою думку, щоб захистити маму. Один з них написав: «Навіть якби ваша дитина плакала, це не мало б значення, тому що ви заплатили і маєте право на місця, за які ви заплатили». «Як так сильно не хочуть бути поруч з дітьми/іншими людьми – вони повинні літати приватними літаками», тоді як інший заявив: «Я можу зрозуміти, чому він спочатку був насторожений і засмучений, але, чесно кажучи, він повинен був заспокоїти його, як тільки стало очевидним, що ваш малюк просто спокійно спав, як і всі інші. І оскільки ви знаєте, що ваша дитина добре літає, немає причин не сидіти в першому класі, якщо зможете».
Інциденти в літаках — інші історії
Нетверезі мандрівники, які провокаційно поводяться в літаку, не тільки можуть зіпсувати настрій іншим пасажирам, а й становлять серйозну небезпеку, поки літак знаходиться в польоті.
Саме так сталося з двома пасажирами рейсу Малага-Манчестер компанії Ryanair. Ще в польоті екіпаж викликав поліцію, щоб відразу після приземлення бешкетників заарештували.