
Триває будівництво метро на Виноградар. Віталій Кличко/Telegram
У столиці вже збудовано правий тунель від станції метро "Мостицька" до "Сирця", а завершення робіт на "Мостицькій" в основних конструкціях планують у наступному, 2026 році.
Про це 17 грудня написав у Telegram-каналі міський голова Києва Віталій Кличко.
За словами посадовця, підрядник виконує роботи одразу на 6 будівельних майданчиках цілодобово, дотримуючись комендантської години. Разом із тим у відповідь на запит Суспільного Департамент транспортної інфраструктури КМДА писав, що роботи ведуться на 5 будмайданчиках. Підрядник — ТОВ "ГК «Автострада»".
Кличко зазначає, що спеціалісти вже побудували правий тунель від "Мостицької" до "Сирця", частину вентиляційних вузлів, також переклали мережі. Загалом протяжність першої черги метро на Виноградар — 3,7 км.
"Роботи відбуваються в складних гідрогеологічних умовах та наявності розгалуженої мережі комунікацій на різних глибинах залягання, в щільній міській забудові. (…) Завершення робіт на станції «Мостицька» в основних конструкціях передбачене в 2026 році", — додав голова столиці.
Нагадаємо, 3 грудня на засіданні постійної комісії Київської міської ради (КМДА) з питань транспорту, зв'язку та реклами керівник київського метрополітену Віктор Вигівський теж заявляв, що станція "Мостицька" буде закінчена в основних конструкціях у 2026 році. А саме метро на Виноградар поїде не раніше, ніж коли закінчиться будівництво двох станцій (зокрема й "Варшавської", попередня назва якої була "Проспект Правди" — ред.). Загалом планується закінчення виконання робіт в 27-му році, додавав Вигівський.
Що ще було відомо про будівництво метро на Виноградар
У серпні минулого року КП "Київський метрополітен" уклало договір на продовження робіт із будівництва Сирецько-Печерської лінії метрополітену в напрямку житлового масиву Виноградар із ТОВ "Група компаній "Автострада". У листопаді стало відомо про відновлення будівництва метро на Виноградар.
Передбачено будівництво двох станцій — "Мостицька" та "Проспект Правди". Вартість робіт – близько 6 млрд грн, з них місто уже виділило 4 млрд грн. Планується, що дві нові станції перевозитимуть понад 90 тисяч пасажирів.
Читати ще

Читати ще
У застосунку «Київ Цифровий» можна підключити пільгову транспортну картку. Як саме

Читати ще
Вперше за три роки: Київська міська електричка курсуватиме за новим графіком
