Навіть на невеликому складі, де зберігається мало товарів, важливо підтримувати порядок. Від цього залежать швидкість і простота обробки замовлень, коректний облік залишків та загальна ефективність робочих процесів.
Все більше компаній, у тому числі малий бізнес та інтернет-магазини, прагнуть до автоматизації. Облік складу онлайн дозволить зекономити на найманні персоналу та придбанні обладнання, допоможе цілодобово залишатися в курсі всіх робочих процесів.
Як зрозуміти, що вам потрібна автоматизація
Безлад на складі швидко дає про себе знати, адже впливає на бізнес загалом. Коли не можна в пару кліків знайти потрібну позицію, доводиться витрачати багато часу на формування замовлення. Якщо ви не володієте актуальною інформацією про залишки й виторг, не уникнути крадіжок, касових розривів, нераціональних витрат.
Автоматизація складського обліку однозначно необхідна, якщо:
- вам доводиться часто списувати товар через закінчення терміну придатності чи втрату властивостей внаслідок довгого, неправильного зберігання;
- під час проведення інвентаризації ви зупиняєте роботу підприємства – це призводить до додаткових збитків;
- у звітності багато помилок через неуважність працівників;
- ви витрачаєте більше, ніж заробляєте, хоч і регулярно здійснюєте закупівлі;
- вам необхідно багато часу на пошук потрібного товару й формування замовлення.
Складська автоматизація допоможе мінімізувати ці проблеми, або й повністю позбутися їх. Програмне забезпечення в хмарі не потрібно встановлювати на комп’ютер чи постійно контролювати з боку технічних фахівців. У процесі використання ви можете відкрити базу на смартфоні або іншому пристрої, підключеному до інтернету, і зробити це будь-коли.
Які переваги дає автоматизація складу
Коли ви впроваджуєте у своїй компанії програмне забезпечення, ви довіряєте йому облік і контроль робочих процесів. Сервіс автоматично фіксує всі операції з товаром, від його замовлення у постачальника до продажу клієнту. Після внесення даних у базу не доведеться зупиняти роботу компанії під час інвентаризації, адже знайти потрібну позицію можна за пару хвилин.
На практиці доведено, що коли компанія застосовує програму для автоматизації обліку, площа її складу завжди використовується раціонально. Крім того:
- Зменшується кількість товарів, які довго не купують, – ви точно бачите найпопулярніші позиції та замовляєте їх.
- Асортимент грамотно розподіляється по всіх торговельних точках, тому завжди є в наявності.
- Працівники менше помиляються.
- Документація ведеться в електронному вигляді – немає потреби витрачати час на паперову тяганину.
- Збільшуються доходи – ви купуєте саме той товар, який має попит, і правильно розраховуєте його вартість.
Автоматичний контроль залишків допоможе планувати закупівлі й формувати асортимент, вчасно виконувати зобов’язання перед клієнтами. Ці фактори позитивно впливають на репутацію компанії.
Чому варто використовувати програму в хмарі від USAP.ONLINE
Ця платформа передбачає, що всі дані зберігаються на віддаленому, добре захищеному сервері, а не на робочому комп’ютері. Так, ви можете не хвилюватися, що треті особи отримають доступ до інформації або важливі відомості будуть втрачені через вихід із ладу техніки. Програма в хмарі доступна 24/7.
USAP.ONLINE має різноманітний функціонал не тільки для контролю складських процесів, а й роботи з товаром (продажу, повернення тощо), друку чеків, етикеток. Це зручне програмне забезпечення, яке допоможе успішно вести й розвивати ваш бізнес.