Він зазначає, що закачування азоту в автомобільні шини не має ніякого сенсу і є марною тратою грошей, якщо тільки ви не гонщик.
Механік назвав поширену помилку з шинами, яку роблять багато водіїв, і яка є «марною тратою грошей» / Колаж УНІАН. фото ua.depositphotos.com, скріншот
Автомеханік з 55-річним досвідом Скотті Кілмер назвав поширену помилку з шинами, яку роблять багато водіїв, і яка є «марною тратою грошей».
Як пише www.express.co.uk, у своєму відео на ютубі автомеханік стверджує, що багато автомобілістів додають азот у свої автомобільні шини, але це не має ніякого сенсу.
Він розповів, що у звичайних шинах тиск зростає і падає залежно від температури. Однак шини з азотом мають менше коливань тиску, що робить їх ідеальними для складних умов. Цей спосіб використовується гоночними командами та авіакомпаніями, але Кілмер зазначив, що звичайним учасникам дорожнього руху не варто хвилюватися.
Відео дня
«По суті, це марна трата грошей, якщо ви додаєте азот у свої шини, якщо ви не гонщик», — зазначив він.
Механік розповів, що азот додають у колеса літаків, оскільки на значній висоті відбуваються сильні перепади температури, і потрібно запобігти розширенню та стисканню коліс.
Крім того, гоночні автомобілі, які рухаються зі швидкістю 200 миль на годину, дуже нагріваються, тиск у колесах сильно змінюється, тому вони також використовують азот, щоб цьому запобігти.
Але для звичайного водіння це абсолютно марна трата ваших грошей, підкреслює механік.
У свою чергу експерти компанії-виробника шин Continental Tyres підкреслили, що закачування азоту в шини не завдасть шкоди, але визнали, що це також принесе мало користі.
Вони зазначили, що шини з азотом втрачають тиск трохи повільніше, ніж шини, наповнені звичайним повітрям.
«Але здебільшого азот абсолютно не впливає на втрату тиску, спричинену проколами шин, витоками бортів шин, витоками клапанів або іншими механічними витоками. Немає жодних помітних переваг порівняно з шинами, наповненими повітрям, і це включає такі фактори продуктивності, як опір коченню, економія палива та старіння шин», — зазначили вони.
Інші поради механіка
Раніше механік з 55-річним досвідом розповів, як залишатися в безпеці в автомобілі під час грози.
Також інший досвідчений механік розповів, як купити вживаний автомобіль і не «прогоріти».