Механік з 55-річним стажем назвав помилки, які можуть знищити ваш мотор

Експерт розповів, що водії робили зі своїми автомобілями раніше, але «ніколи не повинні робити сьогодні» через ризик заподіяння серйозної шкоди.

Кілмер пояснив, як правильно завести сучасний автомобіль, не пошкодивши його / колаж УНІАН, фото ua.depositphotos.com

Досвідчений механік із 55-річним стажем Скотті Кілмер назвав помилки, які можуть вивести з ладу двигун вашого автомобіля. Першим застереженням Кілмера в одному з його відео на YouTube стало не від’єднувати «мінусову» клему акумуляторної батареї автомобіля, щоб перевірити, чи правильно заряджається генератор.

«У 1960-х роках це було цілком прийнятно. Якщо ви зняли мінусову клему з акумулятора, а машина продовжувала працювати, це означало б, що генератор заряджається. Але не робіть цього на жодному сучасному автомобілі. Роблячи так, ви можете вивести з ладу комп’ютерні модулі, отримати перевантаження, скачки напруги», — говорить експерт.

Він додав, що автомобілістам слід звернутися до професійного механіка для перевірки генераторів.

Відео дня

Кілмер також пояснив, як правильно завести сучасний автомобіль, не пошкодивши його.

За його словами, ключовим моментом було підключення мінусового кінця дроту прикурювача до будь-якого металевого заземлення автомобіля, який прикурюється, а не безпосередньо до акумулятора.

Це зроблено для того, щоб уникнути виникнення іскри в двигуні, яка може запалити пари бензину, що знаходяться в повітрі.

Однак водіям також не слід допускати запуску обох машин одночасно.

За словами Кілмера, ця поширена помилка призводить до того, що генератори обох автомобілів працюють протилежно один одному, виводячи з ладу електроніку.

Далі механік застеріг від необхідності доливати бак після того, як паливний насос відключився під час заправки. «Це може пошкодити вашу система контролю випаровування палива… яка фільтрує пари з вашого двигуна. Зрештою, ви можете розлити сирий бензин у систему випарника… У деяких автомобілях це може коштувати вам більше тисячі доларів», — говорить Кілмер.

Також він не рекомендує їхати на автомобілі до повного спустошення паливного бака. Це пов’язано з тим, що старі автомобілі були карбюраторними, а нові моделі тепер оснащені електронними паливними форсунками.

Кілмер каже, що якщо авто їде на «порожньому баку», паливний насос може вийти з ладу, оскільки він намагається всмоктувати повітря в двигун, а це знову може призвести до того, що вам доведеться дорого заплатити на автосервісі. Серед інших порад експерта:

  • не додавати ніякі мастильні матеріали в паливний бак;
  • не перекачувати шини;
  • використовувати той тип охолоджуючої рідини, який підходить для вашого двигуна.

Також Скотті Кілмер підкреслив необхідність використання мастила, що підходить для вашого автомобіля. За його словами, використання занадто в’язкого мастила може призвести до пошкодження розподільного валу, регульованих клапанів та інших деталей двигуна.

«Зазвичай це написано на кришці паливного бака. Якщо ваш автомобіль добре працює на одному мастилі, моя порада — використовувати це мастило протягом усього терміну служби автомобіля», — каже механік.

Читайте також:

У росіян почалися проблеми з ремонтом імпортних автомобілів

Експерти з’ясували, як рівень IQ водія впливає на вибір автомобіля

Експерти склали рейтинг найпопулярніших автомобілів у світі в 2022 році

Інші автомобільні новини

Нагадаємо, раніше Скотті Кілмер розповів, чому ніколи не варто купувати електромобіль. Він назвав п’ять основних проблем із технічним обслуговуванням, з якими стикаються електромобілі.

Як повідомляв УНІАН, з 2035 року в ЄС буде заборонений продаж нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, які є джерелом викидів вуглекислого газу. З того моменту всі нові продані автомобілі повинні мати нульовий рівень викидів CO2, а з 2030 року — на 55% менше показника 2021 року.

Джерело

Новости Украины