MG представила новий пікап MGU9 з оригінальним дизайном

MGU9 — перший пікап MG на австралійському ринку. Модель конкуруватиме з популярними в цій країні Ford Ranger і Toyota Hilux.

MG представила новий пікап MGU9 з оригінальним дизайном

Новинка побудована на базі китайського Maxus/LDV Terron 9, запозичуючи більшу частину технічної начинки, але з низкою відмінностей для індивідуальності.

Зовні MGU9 багато в чому повторює кузов Terron 9. Велика решітка радіатора отримала нову форму, додаткові хромовані елементи та, звісно, фірмовий логотип MG у центрі.

Ще одна цікава особливість — система MG Smart Hatch, яка розширює вантажне відділення завдяки складаній перегородці в задній частині кабіни. Щоправда, ця опція доступна тільки в топовій комплектації Explore Pro.

Усередині головним акцентом став селектор передач в авіаційному стилі, унікальний для MG. Інша частина салону повторює LDV Terron 9, включно зі стандартною цифровою панеллю приладів із двома 12,3-дюймовими дисплеями. Версія Explore Pro отримує передні сидіння з підігрівом, вентиляцією і масажем, підігрів задніх бічних крісел, аудіосистему JBL, панорамний скляний дах і шкіряну оббивку.

MG представила новий пікап MGU9 з оригінальним дизайном

MG представила новий пікап MGU9 з оригінальним дизайном

MG представила новий пікап MGU9 з оригінальним дизайном

MG представила новий пікап MGU9 з оригінальним дизайном

MGU9

1

2

3

4

MG Australia підкреслює, що MGU9 розроблений і проходив випробування спеціально під місцеві умови. Ключова відмінність від китайського побратима — багатоважільна незалежна задня підвіска замість традиційних для цього класу ресор. За заявою MG, таке рішення забезпечує перевагу в комфорті та керованості без шкоди для вантажопідйомності.

Під капотом розташований 2,5-літровий чотирициліндровий турбодизель виробництва SAIC потужністю 215 к.с. і крутильним моментом 520 Нм. Двигун поєднується виключно з 8-ступеневим «автоматом» ZF і системою повного приводу BorgWarner зі знижувальною передачею. Опціонально доступні електронні блокування диференціалів на обох осях.

MG представила новий пікап MGU9 з оригінальним дизайном

MG представила новий пікап MGU9 з оригінальним дизайном

MG представила новий пікап MGU9 з оригінальним дизайном

MG представила новий пікап MGU9 з оригінальним дизайном

MG представила новий пікап MGU9 з оригінальним дизайном

MGU9

1

2

3

4

5

Заявлена буксирувальна здатність становить 3500 кг, корисне навантаження — від 770 до 870 кг, що відповідає рівню конкурентів у класі середньорозмірних пікапів.

MGU9 має довжину 5500 мм, ширину 2265 мм, висоту 1874 мм та колісну базу 3300 мм. Це робить його на 130 мм довшим за Ford Ranger із додатковими 30 мм у колісній базі.

MG представила новий пікап MGU9 з оригінальним дизайном

MG представила новий пікап MGU9 з оригінальним дизайном

MG представила новий пікап MGU9 з оригінальним дизайном

MGU9

1

2

3

Попередні замовлення на MGU9 вже приймаються в Австралії, постачання почнуться в другій половині 2025 року. Вартість стартує з 52 990 австралійських доларів (34 900 доларів США) за базову версію Explore і досягає 60 990 австралійських доларів (40 200 доларів США) за топову Explore Pro.

Цікаво, що MGU9 скоро отримає ще одного родича в іншій частині світу. Майбутній VW Amarok Hybrid також базуватиметься на платформі Maxus/LDV Terron 9, але отримає електрифіковану силову установку і вироблятиметься на заводі General Pacheco в Аргентині для ринків Південної Америки.

Джерело

Новости Украины