Mitsubishi представила новий Eclipse Cross

Нове покоління Eclipse Cross — це виключно електричний кросовер для Європи. Виробництво налагодять на заводі Renault у Франції, продажі стартують наприкінці 2025 року.

Mitsubishi представила новий Eclipse Cross

Новий Mitsubishi Eclipse Cross є перелицьованим Renault Scenic E-Tech з фірмовими елементами дизайну японського бренду. Новинка базується на платформі CMF-EV (Ampr Medium), знайома за Renault Megane/Scenic E-Tech і Nissan Ariya.

Поки що представлена тільки версія з одним електромотором потужністю 218 к.с. (160 кВт) і батареєю на 87 кВт·год, що забезпечує запас ходу близько 600 км. Підтримується швидка зарядка потужністю до 150 кВт. У 2026 році з’явиться більш доступна модифікація на 170 к.с. (125 кВт) і з батареєю ємністю 60 кВт·год.

Mitsubishi представила новий Eclipse Cross

Mitsubishi представила новий Eclipse Cross

Mitsubishi представила новий Eclipse Cross

Mitsubishi представила новий Eclipse Cross

Mitsubishi представила новий Eclipse Cross

Mitsubishi Eclipse Cross (2026)

1

2

3

4

5

На відміну від першого покоління Eclipse Cross, який мав купеподібний силует, новий EV став більш класичним компактним SUV: довжина — 4470 мм, колісна база зросла до 2785 мм. У салоні — цифрова комбінація приладів (12,3 дюйма), вертикальний 12-дюймовий екран мультимедіа з сервісами Google, електрохромний панорамний дах і аудіосистема Harman Kardon. Обсяг багажника варіюється від 478 до 1670 літрів.

Зовні кросовер відрізняється від Scenic переробленим передком із «двоярусною» оптикою, заглушеною решіткою в стилі Outlander і оригінальними задніми ліхтарями. Для моделі доступні колісні диски на 19 або 20 дюймів.

Mitsubishi представила новий Eclipse Cross

Mitsubishi представила новий Eclipse Cross

Mitsubishi представила новий Eclipse Cross

Mitsubishi представила новий Eclipse Cross

Mitsubishi представила новий Eclipse Cross

Mitsubishi представила новий Eclipse Cross

Mitsubishi Eclipse Cross (2026)

1

2

3

4

5

6

Eclipse Cross EV розташується в європейській гамі Mitsubishi на щабель нижче за Outlander PHEV і стане вже четвертою «трансформованою» моделлю Renault після Colt (Clio), ASX (Captur) і Grandis (Symbioz). Таким чином, японська марка остаточно перейшла на стратегію бейдж інжинірингу в Європі.

Джерело

Новости Украины