Моніторинг: на Черкащині половина учасників освітнього процесу невдоволена якістю комп’ютерного та технічного забезпечення

Цифрові технології – невід’ємна складова освітнього процесу, переконані в Держслужбі якості освіти. Карантинні обмеження та війна внесли свої корективи, розповіла начальниця управління Державної служби якості освіти в Черкаській області Оксана Компанієць. У межах Черкащини був проведений моніторинг, з метою: дізнатися, як розвивається цифрова інфраструктура в освіті.

За словами Оксани Компанієць, одним із найважливіших стало питання безпечного користування інтернетом серед дітей.

– Розвиток компетентностей орієнтований не тільки на дітей, а й на дорослих учасників освітнього процесу. Нашими респондентами стали педагогічні працівники, учні старших класів (від чотирнадцяти років), їхні батьки. Ми також проводили інтерв’ю з керівниками закладів освіти. У моніторингу в цілому взяло участь більше 8000 респондентів, 68 закладів освіти з 44 громад нашої області. Залучили переважну більшість громад, – додала Оксана Компанієць.

Державну службу якості освіти цікавило питання: Як відбувається комунікація між учасниками освітнього процесу, щодо потреб при впровадженні технологій дистанційного навчання.

– Більше 90% вчителів засвідчили про те, що вони отримують необхідну підтримку та допомогу. Заклади освіти цікавляться їхніми потребами в навчанні й технічному забезпеченні. Більша половина учнів підтвердила, що в закладах освіти проводили опитування і допомагали їм у використанні технологій.

Кожен сьомий учень сказав нам, що опитування проводилися, але необхідної підтримки в закладі освіти він не отримав. Ще є, над чим працювати, – підсумувала начальниця управління Держслужби якості освіти.

Фахівці звернули увагу на ступінь задоволення від технічного та програмного забезпечення. Оксана Компанієць сказала, що тут вони теж мають свідчення, які розділилися. На думку половини опитаних усіх категорій, заклади освіти мають достатнє, сучасне комп’ютерне та програмне забезпечення. Інша половина говорить про те, що комп’ютери, а також програмне забезпечення – застарілі.

Результати моніторингу вже представили органам управління освіти у громадах. Держслужба якості освіти наголосила на тому, що діти повинні користуватися сучасною технікою.

Юлія Капуш

Джерело

Новости Украины