Названо найненадійніші вживані автомобілі з бензиновими двигунами

Британське видання Whatcar.com та страхова компанія MotorEasy опублікували результати нового дослідження надійності автомобілів.

Під час нього було проведено опитування 25 тис. власників авто із бензиновими моторами.

Усіх їх попросили розповісти про несправності автомобілів, з якими зіткнулися за останні 24 місяці експлуатації. На основі цих даних було складено антирейтинг найпроблемніших бензинових авто на вторинному ринку. Усі ці моделі без проблем можна придбати і на українському ринку вживаних автомобілів.

Opel Astra (2009-2015)

Хетчбек Opel Astra за результатами дослідження був визнаний одним із найненадійніших автомобілів з бензиновим мотором на вторинному ринку. Так, у ході опитування було встановлено, що з поломками в авто зіткнулися 44% власників.

Найчастіше водії скаржилися на несправність кондиціонера та двигуна. Також проблеми виникали з акумулятором, кузовом, електрикою, вихлопною системою, трансмісією та підвіскою.

Попри це, більшість машин ще можна було експлуатувати. Їхній ремонт у сервісних центрах займав найчастіше один день. Для 70% водіїв роботи обійшлися менш ніж у 300 фунтів стерлінгів.

Mercedes C-Class (2014-2021)

Не найкращим чином справи з надійністю бензинових седанів Mercedes C-Class. Відразу 46% власників моделі минулого покоління поскаржилися на численні проблеми із авто. Основні нарікання автомобілістів пов’язані з підвіскою. Також власники були змушені звертатися до сервісу через проблеми з електрикою та вихлопною системою.

Для третини німецьких машин ремонт зайняв понад один тиждень. Єдиний плюс – для 14% респондентів усі роботи було проведено безкоштовно (за гарантією). Середній чек становив менше 500 фунтів стерлінгів.

Nissan Qashqai (2014-2021)

Найпоширенішою проблемою машини стала несправність двигуна. Також британці скаржилися на акумулятор, електрику та кондиціонер.

При цьому 29% респондентів зазначили, що їх позашляховики відремонтували за один день і повністю безкоштовно. Інші водії були змушені заплатити за роботи від 500 до 1500 фунтів стерлінгів.

Nissan Micra (2010-2016)

Відразу 47% власників цього авто за останні два роки були змушені звертатися до сервісних центрів. Найчастіше це сталося через проблеми з підвіскою та електричними системами.

Найчастіше роботи з ремонту моделі тривали менше тижня. Середній чек – близько 300 фунтів стерлінгів.

Skoda Octavia (2004-2013)

Також британці виявилися незадоволені чеською Skoda Octavia з бензиновим агрегатом (47% скарг). Більшість респондентів зазначили різні проблеми, пов’язані з акумулятором, двигуном, електрикою та підвіскою були основними проблемами.

На безкоштовний ремонт за гарантією змогли розраховувати лише 9% учасників опитування. Роботи були проведені оперативно і більшість водіїв змогли забрати свої Skoda Octavia вже наступного дня. Середній чек за ремонт – 300 фунтів стерлінгів.

Mini (2007-2014)

Також до антирейтингу надійності потрапили бензинові хетчбеки Mini, які випускалися з 2007 по 2014 роки. Скарги на ці автомобілі виникли одразу у 48% респондентів. Головна претензія водіїв – збої в електроніці. Ще одна поширена проблема – несправність двигуна.

Ремонт Mini не сильно вдарив по кишені їхніх власників. Зазвичай роботи обходилися водіям менш ніж у 200 фунтів стерлінгів. Однак при цьому ремонтувалися машини досить довго – понад один тиждень.

Новости Украины