За інформацією: Суспільне Чернігів.
ФОТО: Суспільне Чернігів
Без водія нема маршруту, — з червня у Новгороді-Сіверському не працює єдиний маршрутний автобус у місті. Раніше його обслуговувало підприємство “АТП-17443”. Зараз, за словами директора Миколи Душина, на маршрут не можуть знайти водія. Через це жителі околиці вже сім місяців змушені ходити пішки — п'ять кілометрів до центру міста, 10 — в інший кінець. Чому міська рада не може знайти іншого перевізника і таки відновити курсування громадського транспорту в цій частині міста, — детальніше в матеріалі.
Валентині до лікарні приблизно три кілометри згори у гору. Ця частина міста розташована на крутих пагорбах, дорога також то підіймається, то спускається донизу.
Валентина Юдина. ФОТО: Суспільне Чернігів"В лікарню ось на таксі їздила цілий тиждень. Потрібно було обстежитися: їжджу туди-назад – 200 гривень. Що це таке? Пенсія маленька. Потрібно вирішити цю проблему, щоб хоч двічі: вранці та ввечері – як раніше було", – скаржиться жінка.
З тією ж проблемою стикається й землячка Валентини Євдокія.
Євдокія Честайкіна. ФОТО: Суспільне Чернігів
"Проїхати треба, то таксі викликай, плати гроші. А пенсія яка? Пенсія мала зовсім. Три або чотири кілометри ось з паличкою й ходимо. А що робити?"
Велосипедами користуються тут і взимку. Згори їдуть – угору тягнуть.
Тетяна Ярова. ФОТО: Суспільне Чернігів
"Я на велосипеді. Тому що в мене грижі, мені треба на велосипеді їздити. Я тримаюся за нього як за чоловіка. Хто рухається, той здоровий. Я ж палку не буду брати, я просто тримаюсь", – розповіла місцева жителька Тетяна.
Якщо потрібно добратися з одного кінця міста на інший, то потрібно буде подолати шлях приблизно у 10 кілометрів.
Громадський транспорт на зупинці, що на околиці Новгород-Сіверського, не зупинявся від червня. За час повномасштабного вторгнення міський автобус тут ходив один місяць.
Зупинка на околиці Новгорода-Сіверського. ФОТО: Суспільне Чернігів
Обслуговувало цей маршрут місцеве автотранспортне підприємство. Єдиний водій, який погоджувався їздити цим рейсом, звільнився.
"Ну ось автобус, який працюючий, зроблений двигун. Все, будь ласка. Просто нема водія. Водій до останнього дня був, потім каже, що йому не платитимуть субсидію, то не хоче. Водіїв нема. Дали оголошення в газету. Їздив у центр зайнятості. Кажуть, що у них всі чоловіки у зв’язку з війною знялись з обліку", – розповів Микола Душин.
Директор ПРАТ «АТП — 17443» Микола Душин. ФОТО: Суспільне Чернігів
Заробітну плату керівник підприємства для водія встановлює в середньому сім тисяч гривень.
Інші перевізники на конкурс не подавалися.
"У нас немає звернень. Можна укладати договори, хто має ліцензію, хто пройшов конкурсний відбір на відповідний маршрут", – зазначив заступник міського голови Сергій Поливода.
Заступник міського голови Сергій Поливода. ФОТО: Суспільне Чернігів
До цього курсування міського автобуса двічі на день обходилося громаді у 27,5 тисяч гривень на місяць.
"Тариф, який по місту, – 35 гривень, а вартість квитка п'ять, тобто за кожного пасажира, який проїхав, міська рада доплачує 30 гривень".
Така ж дотація буде, якщо автобус знову курсуватиме. Коли це станеться, наразі не відомо.
Детальніше в сюжеті: