Культовий семимісний Renault Espace буде перетворено на великий позашляховик й бренд продовжує розкривати новинку.
Renault показала ще один тізер наступного покоління Espace, культового автомобіля, який визначив новий клас у 1984 році.
Проте, на відміну від своїх вузькоспеціалізованих попередників, новий Espace від Renault обирає більш прагматичний шлях, будучи перетвореним на розтягнутий, трирядний позашляховик на базі нового Austral. До речі, раніше були припущення, що модель називатиметься Grand Austral.
Нові зображення дають змогу вперше поглянути на сучасний інтер’єр, в якому домінує найбільший скляний дах з однієї панелі довжиною 1,33 м (це більше ніж в будь-якому автомобілі). Решта виконана типово для сучасного Renault, з дизайном приладової панелі та користувальницьким інтерфейсом, безпосередньо отриманими від Austral.
Новий тізер доповнює попередні ескізи, які показали бічний профіль, дуже схожий на Austral, включаючи практично ідентичні фари та задні ліхтарі. Є також задній спойлер і видимі виступи над колісними арками, які, за словами Renault, «сприяють стрункості та елегантності автомобіля».
Подібність між Espace і Austral не дивна, враховуючи, що вони використовують ту саму платформу CMF-CD. Espace фактично на 190 мм довший за Austral і трохи довший за Nissan X-Trail, який має схожу архітектуру.
З попередніх шпигунських знімків, можна зробити висновок про багато стильових ознак. Передня частина навряд чи сильно зміниться в порівнянні з Austral, як і боки, але лише задньої стійки.
Ззаду видно набагато менш вигнуте заднє скло, що забезпечує більше простору для голови третього ряду пасажирів. Здається, що задні ліхтарі збережені, як і загальна форма кришки багажника та окантовка номерного знака.
Незважаючи на те, що стиль кузова змінився від традиційного мінівена, Renault зазначає, що новий автомобіль має «таку ж успішну генетику, що й його попередники». На вибір будуть пропонуватись п’яти- та семимісні моделі, щоб виділитися як більш практична пропозиція порівняно з лише п’ятимісним Austral.
На відміну від спорідненого X-Trail, Austral не використовуватиме двигуни Nissan e-Power, а Renault віддає перевагу власним гібридам. Замість цього, Espace повинен використати ту саму лінійку, що є в існуючому Austral.
У попередньому тізерному зображенні Renault натякнула на повногібридний силовий агрегат із золотим значком. Ймовірно, це буде 1,2-літровий трициліндровий бензиновий двигун із турбонаддувом потужністю до 197 к.с. М’який гібрид буде представлений 1,2-літровим бензиновим двигуном потужністю 138 кінських сил із підтримкою 12 В і агрегатами потужністю 157 к.с. з електродвигуном 48 В.
Повністю Espace буде представлено 28 березня, до початку продажів у Європі з середини цього року.