Однак одразу слід уточнити, що мова йде про офіційно заявлений запас ходу відповідно до китайського циклу CLTC. Коли модель з'явиться у Європі, відповідний показник за циклом WLTP буде меншим.
Головні особливості новинки: модель випускається тільки в гібридній версії та поєднує переваги електромобіля з можливістю далеких поїздок. Повний запас ходу з урахуванням ДВЗ і батареї становить 1200 км. При цьому XC70 підтримує функцію швидкої зарядки постійним струмом: до 80% батарея поповнюється за 23 хвилини. Ще одна «електромобільна» опція — двонаправлена зарядка, що дає змогу живити зовнішні прилади та туристичне обладнання. Щоправда, адаптер V2L доведеться докуповувати окремо.
Volvo XC70
1
2
3
Volvo зазначає, що XC70 створений насамперед для китайського ринку, де високий попит на гібриди з великим пробігом без ДВЗ. Пізніше модель з’явиться і в Європі. У США її чекати не варто: через 100-процентні мита на китайські автомобілі постачання малоймовірні.
Volvo XC70
1
2
3
Точних характеристик Volvo поки що не розкрила, але частину даних можна підглянути у спорідненого кросовера Lynk Co 08, який випускає концерн Geely. У топ версії з батареєю на 39,6 кВт-год і одним електромотором (218 к.с.) він здатний проїхати до 245 км по CLTC. Гібридна система включає 1,5-літровий турбомотор, а максимальна потужність досягає 381 к.с. Є й повнопривідна версія з двома моторами потужністю 593 к.с., у якої запас ходу трохи менший — 220 км. Також доступна модифікація з батареєю на 21,2 кВт-год і електричним запасом ходу близько 120 км.
Найімовірніше, XC70 отримає ті самі модифікації силових установок і батарей. У Китаї ціни, за попередніми даними, починатимуться трохи вище $30 тисяч — дорожче, ніж на Lynk Co 08 ($29 тисяч). У Європі кросовер, вочевидь, буде помітно дорожчим.