Peugeot 308 після оновлення отримав гібридні, електричну та дизельну модифікації

Peugeot представила рестайлингові версії хетчбека та універсала 308. Одна з найпопулярніших моделей бренду помітно змінилась ззовні та отримала ефективніші силові установки.

Peugeot 308 після оновлення отримав гібридні, електричну та дизельну модифікації

Зовні 308 тепер ближче до нових 3008 і 5008, особливо спереду. Бензиновий двигун залишається в гамі, але тепер пропонується тільки з 48-вольтовою м’якою гібридною системою. Трициліндровий мотор об’ємом 1,2 літра розвиває 145 к.с. (107 кВт) і працює в парі з шестиступеневою трансмісією з двома зчепленнями. Електродвигун допомагає при рушанні й в заторах: у місті до 50% поїздок можна здійснювати на електротязі без підзарядки від мережі.

Для тих, хто чекає від гібрида більшої віддачі, пропонується версія 308 Plug-in Hybrid 195. Вона поєднує 1,6-літровий турбомотор (150 к.с., 110 кВт) та електродвигун потужністю 125 к.с. (92 кВт). Сукупна потужність — 195 к.с. (143 кВт). Коробка передач — семиступенева з двома зчепленнями.

Peugeot 308 після оновлення отримав гібридні, електричну та дизельну модифікації

Peugeot 308 після оновлення отримав гібридні, електричну та дизельну модифікації

Peugeot 308 після оновлення отримав гібридні, електричну та дизельну модифікації

Peugeot 308 після оновлення отримав гібридні, електричну та дизельну модифікації

Peugeot 308 після оновлення отримав гібридні, електричну та дизельну модифікації

Peugeot 308 після оновлення отримав гібридні, електричну та дизельну модифікації

Peugeot e-308

1

2

3

4

5

6

Батарея плагін-гібрида на 17,2 кВт-год розташована в підлозі та забезпечує до 85 км ходу за циклом WLTP, що значно більше, ніж раніше. Зарядка від настінної станції на 7,4 кВт займає близько двох годин. У повсякденній експлуатації по місту такий гібрид здатний їздити на електротязі більшу частину часу, зберігаючи запас бензину для далеких поїздок.

При цьому Peugeot не відмовляється від дизеля. З весни 2026 року для 308 запропонують 1,5-літровий BlueHDi на 130 к.с. (96 кВт), який комплектується 8-ступеневим «автоматом». Така версія адресована тим, хто часто їздить трасою і цінує низьку витрату та великий запас ходу без підзарядки.

Peugeot 308 після оновлення отримав гібридні, електричну та дизельну модифікації

Peugeot 308 після оновлення отримав гібридні, електричну та дизельну модифікації

Peugeot 308 після оновлення отримав гібридні, електричну та дизельну модифікації

Peugeot 308 після оновлення отримав гібридні, електричну та дизельну модифікації

Peugeot 308 після оновлення отримав гібридні, електричну та дизельну модифікації

Peugeot 308 після оновлення отримав гібридні, електричну та дизельну модифікації

Peugeot e-308 SW

1

2

3

4

5

6

Лінійку доповнює повністю електричний E-308 з мотором на 156 к.с. (115 кВт) і батареєю ємністю 58,4 кВт-год. Запас ходу електромобіля — до 450 км. Таким чином, Peugeot тепер пропонує для 308 всі актуальні типи приводів у європейському C-класі.

Замовлення на оновлений Peugeot 308 почнуть приймати восени 2025 року. Виробництво налагодять на заводі в Мюлузі, Франція. Ціни поки не оголошено: зараз у Німеччині версія Hybrid 145 коштує від €34 110, а дизельна модифікація — від €35 390.

Концепція Peugeot очевидна: запропонувати максимум версій під різні сценарії. М’який гібрид — для міста, PHEV — для тих, хто може заряджатися вдома і їздить недалеко, дизель — для «далекобійників», електромобіль — для тих, хто готовий до повної електрифікації. Така універсальність робить 308 однією з ключових моделей у гамі бренду.

Джерело

Новости Украины