За інформацією: Суспільне Чернівці.
Ілюстративне фото. Джерело: Суспільне Чернівці
Від початку року до держпродспоживслужби Чернівецької області звернулись 180 людей. Найбільше звернень стосувалось порушень прав споживачів.
Про це повідомили у відповідь на запит
Суспільне ЧернівціВідповідь на запит Суспільного.
Звернення стосувались порушень:
- прав споживачів — 162,
- безпечності продуктів — 11,
- ветеринарної медицини — 7.
Найбільше звернень було щодо якості непродовольчих товарів — 85, послуг — 51, купівлі товарів в інтернеті — 19.
За неякісні товари та послуги спеціалісти змогли повернути споживачам понад 30 тисяч гривень. Водночас скарг щодо продажу в області російських товарів за пів року не надходило.
Як звернутися, якщо ваші права як споживача порушують
Звернутися до держпродспоживслужби можна з письмовим листом чи на електронну пошту. У зверненні вказати ім'я, прізвище, по батькові, адресу та суть порушення або зауваження. Також прикріпити чек, квитанцію чи договір за послугу або товар.
Письмове звернення має мати підпис та дату. Його можна надіслати за адресою: Чернівці, вулиця Сторожинецька, 155. В електронному зверненні потрібно вказати електронну адресу та адресу, на яку можна надіслати відповідь. Електронного підпису не потрібно, його можна відсканувати чи сфотографувати. Звернення приймають на пошту: [email protected]
У заяві також має бути зазначена назва підприємства, яке порушило права споживача, та його адреса.