Porsche офіційно представила новий Cayenne Electric. Кросовер дебютував у двох версіях за вартістю від 105 200 євро.

Новий Cayenne Electric на 55 міліметрів довший за Cayenne з двигуном внутрішнього згоряння (який залишається у продажу), але все ще не переступив позначку в 5 метрів. Він також на 24 мм вищий. Однак найбільша відмінність полягає в колісній базі, яка майже на 13 см довша, ніж у моделі з ДВЗ. Довжина, ширина і висота Cayenne Electric: 4985х1980х1674 мм. Відстань між передньою і задньою віссю — 3023 мм.
Дизайн автомобіля визначається довгим капотом і вузькими фарами, що підкреслюють його ширину. Їх доповнюють контурні крила і лінія даху, що плавно спадає. Електричний Cayenne також оснащений безрамними дверима. Бічні пороги пофарбовані в сірий колір у стандартного Cayenne і в глянцево-чорний у Cayenne Turbo. Ззаду розташована горизонтальна світлова смуга і логотип Porsche, що підсвічується. В якості опції доступний позашляховий пакет.




Porsche Cayenne Electric
1
2
3
4
Активні аеродинамічні елементи містять рухомі заслінки охолодження повітря в носовій частині, адаптивний спойлер на даху та активні аеродинамічні леза в задній частині Turbo. Вони розширюють бічні крайки та покращують характеристики обтікання, що призводить до збільшення запасу ходу, особливо на високих швидкостях.
Інтер’єр Cayenne також можна персоналізувати. Доступно дванадцять варіантів комплектації салону, п’ять пакетів оздоблення і стільки ж пакетів акцентів. Нові режими дають змогу адаптувати інтер’єр під ваш настрій. Прозорість панорамного люка також можна регулювати. Нова система підігріву поверхонь обігріває не лише сидіння, а й контактні поверхні, як-от підлокітники та панелі.
Родзинкою інтер’єру електричного Cayenne є Flow Display — вертикально розташований сенсорний екран, нахилений донизу. Він доповнюється 14,25-дюймовою панеллю приладів, а також опціональним 14,9-дюймовим дисплеєм для пасажира і проєкційним дисплеєм водія. Для управління клімат-контролем і гучністю аудіосистеми передбачені фізичні кнопки. Система голосового управління також забезпечує доступ до онлайн-інформації.
Задні сидіння стандартно оснащені електрорегулюваннями. Обсяг багажника варіюється від 781 до 1588 літрів. Також доступний додатковий 90-літровий багажник спереду. Крім того, автомобіль може буксирувати причепи масою до 3,5 тонн.





Porsche Cayenne Electric
1
2
3
4
5
Cayenne Electric має потужність до 325 кВт (442 к.с.), за ним іде Cayenne Turbo Electric із максимальною потужністю 850 кВт (1155 к.с.). Обидві моделі мають повний привід.
Базова модель Cayenne розвиває потужність 300 кВт у звичайному режимі та 325 кВт із функцією Launch Control, а також крутний момент 835 Нм. Прискорення з 0 до 100 км/год займає 4,8 секунди.
Cayenne Turbo Electric розвиває потужність до 630 кВт (856 к.с.) у звичайних умовах руху. Функція push-to-pass дає змогу одним натисканням кнопки активувати додаткові 130 кВт на десять секунд, доводячи загальну потужність до 760 кВт. При активації функції Launch Control система повного приводу розвиває потужність до 850 кВт і крутний момент до 1500 Нм, дозволяючи автомобілю прискорюватися з місця до 100 км/год за 2,5 секунди, а з 0 до 200 км/год — за 7,4 секунди.


Porsche Cayenne Electric
1
2
Серцем повністю електричних моделей Cayenne є нова високовольтна батарея ємністю 113 кВт⋅год. Загальний запас ходу за циклом WLTP становить до 642 км для Cayenne Electric і до 623 км для Turbo. Завдяки 800-вольтовій технології Cayenne заряджається постійним струмом потужністю до 390 кВт, а за певних умов — навіть до 400 кВт. Рівень заряду (SoC) можна збільшити з 10 до 80 відсотків менш ніж за 16 хвилин, а запас ходу до 325 км (Cayenne) або 315 км (Cayenne Turbo) можна поповнити за 10 хвилин.
Cayenne Electric також є першим Porsche, який опціонально підтримує індуктивну зарядку потужністю до 11 кВт. Для використання Porsche Wireless Charging користувачеві достатньо просто припаркувати автомобіль над підлоговою пластиною. Після цього процес зарядки починається автоматично.
У режимі рекуперації Cayenne Electric повертає до 600 кВт потужності. У повсякденній їзді цього достатньо практично для будь-яких гальмувань; механічні фрикційні гальма спрацьовують лише зрідка. Для Cayenne Turbo для цієї мети також доступна керамічна гальмівна система (Porsche Ceramic Composite Brake, PCCB).
Ціни починаються від 105 200 євро, а Turbo коштує від 165 500 євро. Замовлення вже приймаються.
