Porsche розкрила інтер’єр Cayenne Electric і там дуже багато сенсорних екранів

Porsche поділилася фотографіями інтер'єру електричного Cayenne з найбільшою площею дисплеїв серед усіх автомобілів марки.

Porsche розкрила інтер'єр Cayenne Electric і там дуже багато сенсорних екранів

Центральний елемент — 12,25-дюймовий OLED-екран Flow Display, що тягнеться донизу центральною консоллю та відповідає за управління кліматичними функціями. 14,25-дюймова цифрова панель приладів та опціональний 14,9-дюймовий екран переднього пасажира обрамляють Flow Display. На відміну від Taycan з роздільними центральними екранами, Cayenne Electric об’єднує їх в єдиний блок, що нагадує гігантський розкладний телефон.

Porsche розкрила інтер'єр Cayenne Electric і там дуже багато сенсорних екранів

Porsche розкрила інтер'єр Cayenne Electric і там дуже багато сенсорних екранів

Porsche Cayenne Electric

1

2

Перед дисплеєм розташована підставка для руки, що полегшує доступ до нижньої частини екрана і сусідніх перемикачів. Центральний дефлектор перенесено у верхню частину панелі для розміщення об’єднаного дисплея. Кілька фізичних кнопок збереглися, але їх значно менше, ніж у бензиновому Cayenne.

Топові версії отримали підігрів підлокітників передніх і задніх дверей, а також центрального. Porsche запропонує свій найбільший панорамний дах із дев’яти сегментів, кожен із яких перемикається з непрозорого в прозорий режим натисканням кнопки. На відміну від більшості скляних дахів, передня частина відкривається як звичайний люк.

Топ версія з активованим Launch Control видає понад 1073 к.с. і колосальні 1500 Нм крутного моменту. Для такого великого і важкого кросовера показники вражають: прискорення 0-100 км/год менш ніж за три секунди, 0-200 км/год менш ніж за вісім секунд, максимальна швидкість перевищує 250 км/год.

Porsche розкрила інтер'єр Cayenne Electric і там дуже багато сенсорних екранів

Porsche розкрила інтер'єр Cayenne Electric і там дуже багато сенсорних екранів

Porsche розкрила інтер'єр Cayenne Electric і там дуже багато сенсорних екранів

Porsche Cayenne Electric

1

2

3

Літій-іонна батарея ємністю 113 кВт-год має на сім відсотків більшу щільність енергії, ніж Taycan. Запас ходу оцінюється в понад 600 км за циклом WLTP. Зарядка потужністю 400 кВт заповнює від 10 до 80% заряду за 15 хвилин. Бездротова зарядна система потужністю 11 кВт дебютує в Європі у 2026 році, а пізніше з’явиться на інших ринках.

Cayenne Electric отримає пневмопідвіску в стандартному оснащенні та опціональне управління задніми колесами, що зменшує радіус розвороту на один метр до приблизно 11,1 метра. За доплату будуть доступні ексклюзивні для флагмана керамічні гальма з 440-мм передніми та 410-мм задніми дисками. Топ-версія також буде оснащена електронним блокуванням заднього диференціала і системою вирівнювання Active Ride, знайомою за Panamera і Taycan.

Porsche розкрила інтер'єр Cayenne Electric і там дуже багато сенсорних екранів

Porsche Cayenne Electric

Майбутній дебют Cayenne Electric не означає кінця версій із ДВЗ. Porsche планує продовжувати їх виробництво до наступного десятиліття. Стратегія аналогічна іншим кросоверам бренду: електричний Macan співіснуватиме з новим бензиновим, який вийде 2028 року, а поки що безіменний трирядний позашляховик спочатку отримає ДВЗ, а вже потім електричну версію.

Джерело

Новости Украины