Porsche поділилася фотографіями інтер'єру електричного Cayenne з найбільшою площею дисплеїв серед усіх автомобілів марки.
Центральний елемент — 12,25-дюймовий OLED-екран Flow Display, що тягнеться донизу центральною консоллю та відповідає за управління кліматичними функціями. 14,25-дюймова цифрова панель приладів та опціональний 14,9-дюймовий екран переднього пасажира обрамляють Flow Display. На відміну від Taycan з роздільними центральними екранами, Cayenne Electric об’єднує їх в єдиний блок, що нагадує гігантський розкладний телефон.
Porsche Cayenne Electric
1
2
Перед дисплеєм розташована підставка для руки, що полегшує доступ до нижньої частини екрана і сусідніх перемикачів. Центральний дефлектор перенесено у верхню частину панелі для розміщення об’єднаного дисплея. Кілька фізичних кнопок збереглися, але їх значно менше, ніж у бензиновому Cayenne.
Топові версії отримали підігрів підлокітників передніх і задніх дверей, а також центрального. Porsche запропонує свій найбільший панорамний дах із дев’яти сегментів, кожен із яких перемикається з непрозорого в прозорий режим натисканням кнопки. На відміну від більшості скляних дахів, передня частина відкривається як звичайний люк.
Топ версія з активованим Launch Control видає понад 1073 к.с. і колосальні 1500 Нм крутного моменту. Для такого великого і важкого кросовера показники вражають: прискорення 0-100 км/год менш ніж за три секунди, 0-200 км/год менш ніж за вісім секунд, максимальна швидкість перевищує 250 км/год.
Porsche Cayenne Electric
1
2
3
Літій-іонна батарея ємністю 113 кВт-год має на сім відсотків більшу щільність енергії, ніж Taycan. Запас ходу оцінюється в понад 600 км за циклом WLTP. Зарядка потужністю 400 кВт заповнює від 10 до 80% заряду за 15 хвилин. Бездротова зарядна система потужністю 11 кВт дебютує в Європі у 2026 році, а пізніше з’явиться на інших ринках.
Cayenne Electric отримає пневмопідвіску в стандартному оснащенні та опціональне управління задніми колесами, що зменшує радіус розвороту на один метр до приблизно 11,1 метра. За доплату будуть доступні ексклюзивні для флагмана керамічні гальма з 440-мм передніми та 410-мм задніми дисками. Топ-версія також буде оснащена електронним блокуванням заднього диференціала і системою вирівнювання Active Ride, знайомою за Panamera і Taycan.
Майбутній дебют Cayenne Electric не означає кінця версій із ДВЗ. Porsche планує продовжувати їх виробництво до наступного десятиліття. Стратегія аналогічна іншим кросоверам бренду: електричний Macan співіснуватиме з новим бензиновим, який вийде 2028 року, а поки що безіменний трирядний позашляховик спочатку отримає ДВЗ, а вже потім електричну версію.