Преміумбанкінг VS звичайний банкінг

Певні, що хоч раз більшість читачів чула про преміальні банківські рахунки та картки, а також про можливості, які надає статус VIP-клієнта. В чому ж саме переваги та відмінності преміумбанкінгу від звичайного обслуговування? Порівнюємо умови в матеріалі.

Обслуговування

  • Звичайних клієнтів: черги в відділеннях, загальна гаряча лінія та чат підтримки, очікування в стандартних зонах без підвищеного комфорту.
  • Преміум клієнтів: персональний менеджер, доступ до VIP відділень з сейфами, кімнатами переговорів та зонами самообслуговування, виділена лінія в колцентрі, обслуговування без черг, комфортна зона очікування, напої та Wi-Fi у відділеннях безкоштовно.

Преміумклієнти в Ukrsibbank, крім перелічених вище переваг, отримують захист від шахрайських операцій, консьєрж-сервіс, доступ до бізнес-залів в аеропортах, знижки в магазинах, готелях та сервісах оренди авто, безкоштовне зняття готівки за кордоном і багато іншого. Деталі — https://ukrsibbank.com/premium-clients.

Подорожі

  • Звичайних клієнтів: черги при реєстрації на рейс, звичайні зони очікування, платні напої та їжа, відсутність знижок на квитки, бронювання авто та готелю, самостійне розв’язання проблем.
  • Преміум клієнтів: Fast Track в аеропортах, доступ до бізнес-залів і лаунж-зон, безкоштовна їжа та напої, доступ до кімнат для паління та душових, трансфер з/до аеропорту, допомога консьєржа в бронюваннях, виборі готелю, покупці речей тощо, знижки в готелях, сервісах оренди авто, магазинах, ресторанах аеропортів, авіакомпаніях і так далі.

Консьєрж-сервіс — послуга, де консьєрж допомагає розв’язати проблему або виконує певне доручення (обрати ресторан для вечері, забрати речі з хімчистки, знайти певну інформацію тощо). Надається необмежена або обмежена кількість запитів на місяць.

Розрахунки та вартість

  • Звичайних клієнтів: комісії за перекази, зняття готівки або поповнення картки, як правило безкоштовний випуск та обслуговування картки, доступ до більшості сервісів.
  • Преміум клієнтів: мінімальні/нульові комісії за перекази, зняття готівки або поповнення картки, платний випуск та обслуговування картки, можливість безоплатного користування за виконання певних умов емітента (наприклад, розрахунок карткою на певну суму в місяць), доступ майже до всіх послуг банку.

Інвестиції

  • Звичайних клієнтів: депозити, накопичувальні сервіси, кешбек за покупки.
  • Преміум клієнтів: інвестиційне страхування життя, особливі умови депозитів, підвищений кешбек, відкриття рахунків за кордоном та інвестиційних брокерських рахунків, інвестиції в цінні папери, е-ліміти, тематичні семінари та конференції для розвитку.

Як бачимо, за всіма показниками преміумбанкінг є кращим, ніж звичайний, адже надає більше можливостей та індивідуальне обслуговування. Щоб стати преміумклієнтом, потрібно або сплачувати певну суму на місяць за користування рахунком, або мати достатні обороти за карткою.

Новости Украины