Шведський автовиробник досяг важливої віхи на шляху до повної електрифікації. PHEV-моделі становлять майже чверть світових продажів бренду.
У вересні Volvo Cars передала клієнту мільйонний плагін-гібрид (PHEV). Це важлива віха для компанії, яка рухається до повної електрифікації модельного ряду, але поки що робить ставку на гібриди як перехідну технологію.
У першій половині 2025 року PHEV склали 23% від світових продажів Volvo. Цифри вражають: з майже 46 тисяч проданих гібридів у 2019 році компанія зросла до більш ніж 177 тисяч у 2024-му. Головні драйвери — моделі XC60 і XC90 PHEV, які мають попит у всіх трьох основних регіонах продажів.
XC60 став найбільш продаваним PHEV в Європі у 2024 році та лідирує в преміальному PHEV-сегменті по всьому світу останні три роки. Обидві моделі, XC60 і XC90, оновили минулого року, що зміцнило їхні позиції на ключових ринках — у Швеції, США та Китаї.
Компанія продовжує випускати нові електрифіковані моделі. Нещодавно представлений кросовер XC70 став першим плагін-гібридом Volvo із запасом ходу на електротязі понад 200 кілометрів за китайським циклом CLTC.
Внутрішні дані Volvo показують: власники гібридів часто їздять на них як на чистих електромобілях, особливо в містах. У середньому водії PHEV Volvo використовують машину без запуску двигуна внутрішнього згоряння приблизно половину всього часу водіння.
Volvo випускає плагін-гібриди вже понад десять років. Перший PHEV компанія презентувала ще 2012 року — це була дизельна гібридна версія універсала V60. Кілька років після цього Volvo залишалася єдиним світовим автовиробником, який пропонував PHEV-версію кожної моделі в лінійці.