
Протиаварійні роботи на мосту Метро у Києві. Facebook/КК «Київавтовдор»
У Києві завершуються протиаварійні роботи на мосту Метро, який був зведений у 1965 році. Нині фахівці встановлюють опорні аркові конструкції під мостом — це ключовий етап ремонту, який не має аналогів у сучасній практиці київського мостобудування.
Про це повідомили у Київавтодорі.
Як пояснили у комунальній корпорації, унікальність цих ремонтних робіт у тому, що міст Метро має рідкісну аркову конструкцію з попередньо напруженим армуванням, аналогів якої наразі немає у світі.

Протиаварійні роботи на мосту Метро у Києві. Facebook/КК «Київавтовдор»
Розпочали протиаварійні роботи на мосту в серпні 2024 року. Донині тривав етап із занурення 160 паль у річище Дніпра на глибину близько 30 метрів. Вони слугуватимуть основою для металевих арок. На спеціальному пірсі відбувалося збирання аркових конструкцій, які зараз заводять під міст.
"Ці конструкції суттєво посилять споруду, збережуть унікальний вигляд мосту і дозволять безпечно експлуатувати його ще щонайменше на 20 років. Після протиаварійних заходів розпочнуть реставраційні роботи з пристосуванням", — йдеться у повідомленні.
Усі роботи фахівці виконують без перекриття руху автомобілів і поїздів метро. Судноплавство під мостом також збережено.
Читати ще

Читати ще
Шляхопровід біля метро «Чернігівська» оновлять за майже мільярд гривень

Читати ще
У КМДА назвали наступні етапи Подільського мосту: з’їзд на Поділ, потім — метро
