Renault розкрила характеристики електричного Trafic 2027 модельного року

Renault представила новий електричний фургон Trafic Electric, який значно перевершує попередню версію за потужністю та запасом ходу, а також вперше отримав 800-вольтову технологію.

Renault розкрила характеристики електричного Trafic 2027 модельного року

Модель оснащена заднім електромотором потужністю 150 кВт і здатна проїжджати на одному заряді від 350 до 450 км за циклом WLTP, залежно від модифікації. Автомобіль побудований на новій платформі Ampere, яка передбачає масштабованість і вперше дозволяє використовувати концепцію “Software Defined Vehicle”.

Модель доступна у двох розмірах: базова версія довжиною 4,87 м вміщає 5,1 куб. м, подовжена до 5,27 м розрахована на 5,8 куб. м. Висота 1,9 м дозволяє в’їжджати в підземні паркінги. Бічні та задні двері підходять для завантаження європалет.

Renault розкрила характеристики електричного Trafic 2027 модельного року

Renault розкрила характеристики електричного Trafic 2027 модельного року

Renault розкрила характеристики електричного Trafic 2027 модельного року

Renault розкрила характеристики електричного Trafic 2027 модельного року

Renault Trafic Electric (2027)

1

2

3

4

В інтер’єрі — цифрова панель приладів (10 дюймів), сенсорний екран (12 дюймів) з навігацією та передовим плануванням маршрутів і зарядки. Вперше в Renault анонсовано інтеграцію ШІ: Google Gemini скоро замінить Google Assistant у всіх нових моделях бренду з системою OpenR Link, а оновлення будуть надходити «по повітрю».

Renault розкрила характеристики електричного Trafic 2027 модельного року

Renault розкрила характеристики електричного Trafic 2027 модельного року

Renault Trafic Electric (2027)

1

2

Для професійного використання є спеціальне програмне забезпечення, інтеграція корпоративних сервісів, додатки для швидкої, поліції та інших служб, а також система оцінки стилю водіння Safety Coach. Обробка — сірий текстиль та джинсова тканина, багато ніш і тримачів.

Електродвигун нового Trafic розвиває 150 кВт та 345 Нм, вантажопідйомність досягає 1,25 тонни, максимальна маса причепа — 2 тонни. Анонсовані дві батареї: 450 км пробігу забезпечує акумулятор на хімії NMC, 350 км — на LFP. Ємність, за чутками, становить 60 і 81 кВт·год. Швидка зарядка від 15 до 80% займе близько 20 хвилин, за цей час можна отримати додаткові 260 км. До переліку опцій також увійшла функція живлення зовнішніх пристроїв Vehicle-to-Load (V2L).

Виробництво налагодять у французькому Сандувілі, поруч організують випуск батарей і кузовів для спецверсій. Електричний Trafic надійде у продаж наприкінці 2026 року. Ціни стануть відомі ближче до цього строку.

Джерело

Новости Украины