Члени робочої групи «Прозорість та підзвітність» при Житомирській РВА провели моніторинг закупівель по 30 територіальним громадам. Під час засідання робочої групи було винесено на розгляд 3 із 11 закупівель, які пов’язані з ремонтом та будівництвом.
Так, 25 січня поточного року Станишівською сільською радою було оголошено закупівлю «Будівництво (незавершеного) закладу загальної середньої освіти за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Кодня», вартістю 53 037 134,00 грн. Наразі визначено переможця — ПРБФ”КОМУНАЛЬНИК”. Станом на сьогодні договір ще не укладений. На засіданні робочої групи «Прозорість та підзвітність» начальник фінансового відділу Станишівської сільської ради Сергій Продоус зазначив, що відповідно до цієї закупівлі, будівництво закладу загальної середньої освіти (школи) проводиться за кошти громади.
Також членами робочої групи було розглянуто закупівлю від 15 лютого 2024 року Станишівською сільською радою, а саме «Капітальний ремонт (енергоефективної термосанації) Луківського ЗДО «Малятко», вартістю 4 093 918,80 грн.
У торгах взяло участь три підрядники — ТОВ «ЖК – Гарант» з пропозицією на суму 3 669 000 грн, ТзОВ «Торгово-промислова компанія центр комплект» з вартістю послуг 3 670 054,79 грн та ТОВ «Тетерів-Будпроект» з вартістю послуг 3 940 284,00 грн. 08 березня визначено переможця — ТОВ «ЖК – Гарант». Наразі договір ще не укладений. Членами робочої групи було заслухано пояснення начальника фінансового відділу Станишівської сільської ради Сергія Продуса, який зазначив що відповідно до цієї закупівлі, дитячий садочок будується також за кошти громади.
Відео дня
Також членами робочої групи було розглянуто закупівлю, яку оголосило 19 лютого поточного року комунальне підприємство «Пролісок» Волицької сільської ради на «Капітальний ремонт діючого зовнішнього водопроводу в с. Новоівницьке з частковою заміною труб по вул. Лісова, Житомирського району, Житомирської області», вартістю 2 573 434,80 грн.
Голова Волицької сільської ради Андрій Шаповалов надав членам робочої групи «Прозорість та підзвітність» обґрунтування даної закупівлі, де зазначив, що відповідно до цієї закупівлі, йде запланований ремонт, який надалі забезпечить водою промислові об’єкти на 80% та населення на 20%.
За підсумками засідання робочої групи було винесено рішення, що серед зазначених закупівель порушень не виявлено. У представників контролюючих органів та силових структур зауважень до даних закупівель не було.
Пресслужба Житомирської ОВА