Плагін-гібрид може стати альтернативою для перевізників, яких відлякує висока вартість повністю електричних автобусів.
Нова PHEV-система Scania для автобусів заснована на силовій установці Scania Super, яка застосовується на вантажівках марки. Йдеться про 13-літровий дизельний двигун потужністю від 343 до 418 кВт, але тепер його адаптували також для автобусів — у класичному виконанні, та у версії з гібридним доповненням.
Scania пояснила, що на ринку є електробуси для міста, але не міжміські моделі, тоді як гібриди здатні закрити цю нішу. Такий автобус можна заряджати в депо або на маршруті, він допускається в «зелені зони» і при цьому не залежить від розвиненої інфраструктури зарядних станцій.
Елементи плагін-гібридної системи Scania для автобусів
1
2
У гібридній версії додано електродвигун і шестиступеневу коробку передач із чотирма режимами роботи: електричний, гібридний, підтримання заряду і примусове підзаряджання. Запас ходу на електротязі досягає 80 км, а потужність електродвигуна — 290 кВт.
Для спрощення експлуатації передбачена система Scania Zone: оператор може заздалегідь задати ділянки маршруту з вимогами щодо викидів, і автобус автоматично перейде на електричний режим, наприклад, при в’їзді в центр Лондона.
За словами керівника напряму пасажирських транспортних рішень Scania Карла-Юхана Льофа (Carl-Johan Lööf), нові двигуни — і дизельний, і гібридний — пропонують перевізникам конкурентні рішення, які поєднують зниження витрат і викидів зі збереженням рентабельності та гнучкістю в довгостроковій перспективі.