«Серце Чорнобиля» окупилося: Максим Кріппа повідомив про прибутковість S.T.A.L.K.E.R. 2

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl став однією з найочікуваніших ігор десятиліття. Розробку анонсували ще у 2010 році за часів колишніх власників GSC Game World. Проте численні труднощі та внутрішні проблеми компанії відтермінували вихід гри на багато років. Лише коли до проєкту приєднався інвестор Максим Кріппа, процес розробки отримав новий поштовх. Незважаючи на війну та складні обставини, роботу над грою вдалося завершити, і 20 листопада 2024 року S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля побачила світ.

Перші результати продажів стали показником величезного інтересу до гри. За словами Максима Кріппи, S.T.A.L.K.E.R. 2 вже приносить прибутки, а менше ніж за два дні було продано мільйон копій. Попит перевершив усі очікування — за перші 10 днів листопада на платформі Twitch користувачі переглянули стріми гри сумарно на понад 20 мільйонів годин. Попри значні витрати на розробку, які в десятки разів перевищили бюджет першої частини серії, гра окупилася.

Максим Кріппа відзначив, що команда працювала безперервно навіть під час війни, а релокейт колективу став важливим рішенням, яке дозволило завершити проєкт. Це стало демонстрацією не лише професіоналізму, а й стійкості українських розробників у складних умовах. Успіх гри відкрив нові перспективи для GSC Game World. Вже заплановано випуск двох доповнень. Крім того, готується реліз версії гри для PlayStation 5, що значно розширить аудиторію.

Одним із найцікавіших аспектів майбутнього розвитку гри стали переговори Максима Кріппи з Netflix про можливість екранізації. Ідея створення серіалу дозволить S.T.A.L.K.E.R. 2 стати не тільки культовою грою, але й важливим елементом світової попкультури, подібно до «Відьмака». Підприємець вірить, що це дозволить ще більше підняти інтерес до гри та зробити її частиною глобального культурного феномену, — повідомляє видання Invest News.

Успіх S.T.A.L.K.E.R. 2 показав, що українська ігрова індустрія може створювати продукти світового рівня, які успішно конкурують із найкращими розробками міжнародних студій. Це не тільки підкреслює талант українських фахівців, а й відкриває нові можливості для подальшого розвитку індустрії в країні.

І родзинкою на торті стало те, що успішний і популярний проєкт цікавить російськомовних користувачів, але в руки не дається. У мережі є безліч кумедних відео, де гравці, які не знають солов’їної, намагаються її опанувати за допомогою S.T.A.L.K.E.R. 2. Виходить не дуже. Нагадаємо, розробники свідомо відмовилися від російської мови озвучення.

Новости Украины