Аутріч — новий напрямок у лінкбілдингу, але він уже встиг заявити про себе на просторах Інтернету. Націлений аутріч, як один з напрямків маркетингу-крауд, на органічне нарощування посилальної маси.
А сам лінкбілдінг є важливою частиною процесу розкрутка сайтів, а також потрібен для просування інтернет-майданчиків у системах пошуку. Варто враховувати, що в останні кілька років Гугл став контролювати якість зворотних посилань, тому важливо природне нарощування об’єму посилань, без спаму, з авторитетних ресурсів-донорів. Аутріч якраз дозволяє нарощувати посилальний профіль поступово, а на ретельний пошук сайтів-донорів та переговори найчастіше йде до кількох місяців.
Загалом, аутріч має на увазі особисту домовленість з блогером, власником інтернет-ресурсу про розміщення на їх сайті згадки про просування фірми, банер-реклами або ТМ. Підсумок ефективної діяльності аутріч, який можна замовити в агентстві WEDEX: користувачі бачать продукт в системах пошуку, забезпечена висока відвідуваність інтернет-платформи.
Такого методу просування як аутріч потребують: ЗМІ, інтернет-маркети, маркетологи, web-студії, тощо.
Види Аутріча
Буває аутріч безкоштовний і платний.
- Перший варіант – безкоштовну рекламу чи посилання готові розміщувати ресурси, які потребують контент хорошої якості, чи ті, які мають зацікавленість у співпраці з акцептором. Тоді необхідний релевантний матеріал нативного плану для розміщення на платформі-донорі.
- Другий варіант – розміщення з оплатою, тоді посилання може бути тимчасовим або вічним. Орієнтуються на вічні посилання, які більш надійні.
Найбільш популярна форма, безперечно, платне розміщення. В іншому випадку можливе попадання в залежність, оскільки контент, що має посилання, можуть видалити з ресурсу у будь-який момент.
Ціновий аспект вічного посилання – у прямій залежності від кількості унікальних відвідувань, рівня донора, популярності та інших факторів.
Аутріч: алгоритм
Діяльність у межах напряму здійснюється таким чином:
- пошук популярних та релевантних ЦА платформ;
- виявлення лідерів думок, згідно з обраною тематикою;
- пошук контактів власників сайтів.
Далі обирається формат, готується докладний прес-реліз, озвучуються умови співпраці, складається лист-вітання.
Потім необхідно зв’язатися із представниками для переговорів. Готується контент, а на фінальному етапі здійснюється публікація та контроль.