Шість рейсів у день: у містечку на Черкащині просять збільшити кількість маршрутів

Суспільне Черкаси

Жителі Шполи просять владу збільшити кількість перевезень по місту та підлаштувати їх так, аби можна було вчасно діставатися дорослим на роботу, а дітям у школу. Про це розповіла Суспільному місцева жителька Світлана Ткаченко.

За її словами, до 1 березня в день курсувало лише три рейси, тепер шість, але і цього замало.

З пів години маршрутка стоїть на зупинці, розповіла Тетяна Юрчак. Вона нещодавно переїхала до Шполи із Запоріжжя. Жінка зазначила, про те, що у місті так рідко курсує транспорт, не знала:

"Я дуже рідко користуюся транспортом, так що не можу я сказати, як давно це почалось. Але маршрутку чекаю довго".

Натомість місцеві ситуацію із перевезеннями знають добре, прокоментувала жителька Шполи Світлана Ткаченко. Жінка працює в інтернаті за 10 кілометрів від свого будинку.

"Ми часто ходимо пішки, бо немає нічого з транспорту. Зранку рейс скасували, ввечері до 21:00 ми працюємо, і цей рейс також скасували, тож ми добираємося додому як можемо. Останній рейс — о 17:00 годині і більше немає нічого".

Суспільне Черкаси

Хоча з першого березня збільшили кількість рейсів із трьох до шести, та цього недостатньо, зауважила місцева жителька Тетяна Косенко:

"О 12:30 годині йде автобус, а потім аж о 15:00. Було б добре, аби хоча б ще о другій годині був автобус, бо дуже велика перерва і ще бажано у неділю аби був рейс".

Суспільне Черкаси

Протягом дня перевіз близько сімдесяти людей, це не враховуючи пільговиків, розповів водій маршрутки Юрій Закрепський.

За словами директора АТП Віктора Сушка, збільшувати кількість маршрутів нині нерентабельно:

"Наразі призупинили свою діяльність усі промислові підприємства, людям їхати на роботу потреби немає. Автобуси треба, щоб ходили, але ж вони не рентабельні — немає кого возити. Більша частина — це пасажири, які користуються пільгами, які не оплачують за проїзд".

Також економічно не вигідно відновлювати сполучення між Шполою та селами громади, зазначив чоловік. Крім того, бракує автобусів.

"Якщо на 100 кілометрів заправити автобус, то потрібно 1,5 тисячі гривень і буде їхати 10 пасажирів. Більше пасажирів їхати не буде, бо по селах одні пенсіонери сідають, які користуються пільгами. Автобуси у кількості 15 штук ми купували ще у 2002-2005 роках, які вже свій ресурс вичерпали, а нові придбати немає за що зараз", — пояснив Віктор Сушко.

Суспільне Черкаси

Чому рік тому були вимушені скасувати половину рейсів, розповів перший заступник міського голови Віталій Плетінь:

"Скасували на час війни, бо не було людей. На сьогодні у зв’язку зі збільшенням пасажиропотоку та реагуючи на звернення, ми відновлюємо рейси".

За словами пана Віталія, аби збільшити кількість маршрутів та рейсів, міська влада неодноразово оголошувала конкурси, але охочих перевізників не було.

Читайте нас у Telegram: головні новини Черкащини та України

Дивіться нас на YouTube: найцікавіші новини Черкащини та України

Джерело

Новости Украины