За інформацією: Суспільне Чернівці.
Площа Філармонії у Чернівцях. Суспільне Чернівці/Ольга Галіцина
В опитуванні про концепцію бренду міста Чернівці найбільше людей підтримали мультикультурний напрямок. Згідно з ним розроблять стратегію бренду та візуальні елементи, які, зокрема, будуть використовувати у сувенірах та інформаційних матеріалах для промоції міста.
Про це Суспільному повідомили у міському департаменті соціально-економічного розвитку у відповідь на запит.
Яку концепцію підтримало найбільше чернівчан
Участь в опитуванні за концепцію бренду взяли майже 1200 людей:
- 41,5% — підтримали мультикультурний напрямок
- 32,1% — проголосували за історичний напрямок
- 26,4% — за культурний напрямок.
Відтак бренд міста розроблятимуть за мультикультурним напрямком. Йдеться про візуальні елементи та логотипи, презентаційне відео та комунікаційну стратегію.
В опитуванні повідомляли, що цей напрямок має підтримати розвиток Чернівців як взірця міжкультурної взаємодії та центру міжнародних зв’язків.
"Це місто міжкультурного діалогу, де гармонійно співіснують різні етнічні групи та культури. Відкритість і толерантність містян створюють особливу атмосферу єдності у розмаїтті".
Результати планують презентувати до 10 липня, опісля – у департаменті розглядатимуть можливість фінансування заходів для промоції бренду. Першочергово орієнтуватимуться на залучення грантів для цього.
"Елементи айдентики плануємо використовувати на сувенірних та інформаційних матеріалах, а також в просуванні міста, підвищенні його впізнаваності", – йдеться у відповіді.
Які ще напрямки концепції бренду пропонували
Чернівчанам пропонували обрати три напрямки концепції бренду – вони ґрунтуються на особливостях та перевагах міста, тому мають стати основою брендування та популяризації Чернівців. Крім мультикультурного, йшлося про:
- культурний напрямок, який пропонував презентувати Чернівці як культурний осередок.
"Як місто розквіту української культури, де творили видатні митці минулого і продовжують розвиватися сучасні культурні ініціативи. Це місто натхнення для творчих особистостей, де кожен куточок дихає мистецтвом, музикою та літературою".
- історичний напрямок мав би підкреслити унікальність Чернівців як міста з багатою історичною спадщиною, яка надихає на нові сучасні відкриття.
"Це місто, яке протягом своєї історії було часиною різних держав і культур. Кожна епоха залишила свій відбиток в архітектурі, традиціях та атмосфері міста".
Чому обирали концепцію бренду
Опитування проводили у березні як один із заходів з розробки бренд-стратегії міста. Роблять це за міжнародним проєктом, який фінансує ЄС та Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ), бо за результатами відбору Чернівецька громада стала пілотною в межах цього проєкту.
Торік товариство провело тендер на розробку бренду Чернівців – у торгах перемогла компанія ОСВ Agency.
Читати ще
Читати ще У Чернівцях обирають концепцію бренду міста: що пропонують та як проголосувати