Суд забороняє зірці «Євробачення» використовувати бренд «Svetlana Loboda».
Світлана Лобода, скандальна українська поп-зірка, ризикує залишитися без свого бренду через скандал зі своїм колишнім бізнес-партнером. Виявляється, Світлана Лобода не має права використовувати торговий знак для товарів і послуг «Svetlana Loboda», ні при виробництві одягу, ні для надання послуг, у концертній діяльності, розважальній сфері, електронних і друкованих ЗМІ, телерадіопрограмах. Така заборона Деснянського районного суду міста Києва після розгляду позову колишнього бізнес-партнера Світлани — Олександра Ширкова.
Річ у тому, що після конкурсу «Євробачення-2009» Світлана Лобода, за заявою Олександра, залишила їхню спільну компанію з невиплаченими боргами за її участь у пісенному конкурсі.
— Наше завдання й мета — це повернути борги, які в нас є. І, на жаль, тільки шляхом звернення до суду, на сьогоднішній день, я можу вплинути на ситуацію. Головне — мати честь і зберігати гідність! Не можна підводити й «кидати» людей, які допомогли у скрутну хвилину, відгукнулися на прохання про допомогу. Світлана чудово знає, про що я кажу, і я впевнений, що скоро все стане на свої місця, тому що по-іншому просто не може бути… — коментує Олександр Ширков.
Ми звернулися до представників Світлани Лободи з проханням прокоментувати ситуацію.
— Це не має нічого спільного з тим, що відбувається насправді. Бренд «Svetlana Loboda» належить виключно їй, — повідомили представники прес-служби співачки.
Що ж це — невдала спроба піару на гучному імені чи й справді невдовзі знамениті маєчки і сумочки Anti-crisis girl стануть колекційними раритетами?
Бери участь у конкурсі фан-клубу «Народної зірки» та вигравай запрошення на зйомки шоу.