Tesla оновила Model 3 в європейській специфікації. Седан отримав більш місткі батареї та класичний підрульовий перемикач покажчиків повороту. Запас ходу за циклом WLTP зріс до 48 кілометрів залежно від версії.
Коли Model 3 вийшов у 2019 році на європейські ринки, седан був еталоном за запасом ходу. Але за минулі роки конкуренти підтягнулися: Mercedes-Benz CLA EQ і BMW iX3 тепер проїжджають до 800 кілометрів на одній зарядці. Tesla провела рестайлінг Model 3 на початку 2024 року, а тепер встановила в електромобілі батареї з осередками підвищеної щільності.
Tesla традиційно не розкриває точну ємність батарей, але до оновлення седани використовували блоки на 78,1 кВт-год (для задньопривідної версії) і 82 кВт-год (для повнопривідної).
Як змінився запас ходу за циклом WLTP:
- Model 3 Long Range із заднім приводом — тепер 750 км замість 692 км;
- Базова задньопривідна версія — 554 км замість 512 км
- Long Range з повним приводом — 716 км замість 694 км
- Performance — 571 км замість 528 км
Модернізовані батареї встановлять також у кросовер Model Y Long Range з повним приводом. Його запас ходу зросте з 585 до 628 кілометрів.
У рамках рестайлінгу Tesla прибрала традиційний підрульовий перемикач, замінивши його кнопками на кермі. Рішення розкритикували оглядачі та власники. Отже тепер компанія визнала помилку і повернула звичний усім водіям елемент.