Toyoda Gosei почала серійно використовувати автомобільні ущільнювачі з 20% переробленої гуми — вчетверо більше, ніж раніше.

Першою моделлю з новими деталями стане новий Toyota RAV4, після чого технологія буде впроваджуватися і в інших продуктах постачальника.
Зростання частки вторинного матеріалу стало можливим завдяки доопрацюванню фірмової технології девулканізації Toyoda Gosei, яка руйнує сірчані зв’язки в гумі без істотної втрати міцності та без характерних запахів. Розробка раніше була відзначена нагородою Toyota Motor Project Award.



1
2
3
Традиційно перероблення гуми вважалася складним процесом: під час девулканізації разом із сірчаними зв’язками часто ушкоджуються й інші хімічні структури, що погіршує властивості матеріалу й обмежує його застосування в автомобільних компонентах. Toyoda Gosei стверджує, що їй вдалося істотно знизити ці побічні ефекти.
Компанія планує розширити технологію і на натуральний каучук, який використовується в автомобільній промисловості у великих обсягах, а також співпрацювати з автовиробниками над системами збору та повторного перероблення гуми з утилізованих автомобілів.
