Toyota Land Cruiser може отримати одразу кілька версій

Японський автовиробник повідомив, що новий Toyota Land Cruiser буде вироблятись щонайменше до 2030 року.

Через це інженери Toyota вже зараз вивчають переваги та недоліки електричних, плагін-гібридних та водневих силових агрегатів для позашляховика, щоб у подальшому йому продовжити конвеєрне життя.

Toyota оснастила новий Land Cruiser гібридною силовою установкою i-Force Max. Вона поєднує в собі 2,4-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом і восьмиступінчасту автоматичну коробку передач, яка має інтегрований електродвигун, підключений до батареї ємністю 1,87 кВт.год, що дозволяє забезпечувати сукупну потужність у 326 к.с. і 630 Нм крутного моменту.

Повідомляється, що інженери позашляховика поки що не поспішають прив’язуватись до одного рішення, адже Land Cruiser базується на платформі TNGA-F, яка була розроблена для встановлення нових силових агрегатів, а також двигунів внутрішнього згоряння.

Однак, за словами Кейта Моріцу, головного інженера Land Cruiser, платформу все одно доведеться налаштовувати для нової силової установки, і те, що вона може вмістити їх, не означає, що для кожного варіанту не потрібно йти на компроміси.

«У кожного з трьох варіантів є моменти, які ускладнюють виробництво та експлуатацію, та, звичайно, переваги. Тож нам потрібно подумати про те, як оптимально підійти до вибору силової установки позашляховика», — сказав Моріцу про новий варіант силової установки.

За його словами, автовиробник ще не прийняв остаточного рішення, але компанія уважно вивчає витрати та переваги кожного варіанту, щоб визначити, який з них варто вибрати.

Новости Украины