Toyota показала та розповіла про нове, дев'яте покоління свого пікапа Hilux. Модель представлена в гібридній та електричній версіях, а також з двигунами внутрішнього згоряння.

Головна особливість нової моделі — поява повністю електричної версії Hilux BEV. Крім неї, у лінійці залишаються дизельні, бензинові мотори та гібрид Hilux Hybrid 48V. Для західноєвропейського ринку основний акцент робиться на електричній версії та гібриді, для східноєвропейських покупців збережуть класичні ДВЗ.
Дизайн моделі виконаний у стилі “tough-agile”, який об’єднує масивні риси з елементами нового Land Cruiser. Усі версії оснащуються кабіною Double Cab, цифровою панеллю приладів і стандартним повним приводом. Передбачено оновлений пакет систем безпеки Toyota T-Mate та розширені цифрові сервіси. Підсилювач керма в моделі, залежно від версії, може бути електричним або гідравлічним.




Toyota Hilux Hybrid 48V
1
2
3
4
Hilux BEV має батарею на 59,2 кВт·год, запас ходу до 240 км за WLTP, вантажопідйомність 715 кг та допустиме буксирування 1,6 тонни. Автомобіль зберігає позашляхові характеристики на рівні версій з ДВЗ, доступна адаптивна система Multi-Terrain Select.






Toyota Hilux BEV
1
2
3
4
5
6
Гібрид Hilux Hybrid 48V надійде у продаж навесні 2026 року. Його вантажопідйомність становитиме до 1000 кг, максимальна маса причепа — 3,5 тонни. Гібридна система розміщена так, щоб не впливати на простір у салоні чи прохідність.
Двигуни внутрішнього згоряння все ще будуть використовуватися в лінійці Hilux, але їхня доступність буде зосереджена виключно на східноєвропейських ринках. 2,8-літровий дизельний двигун замінить 2,4-літровий агрегат і буде пропонуватися поряд із перевіреним 2,7-літровим бензиновим двигуном.



Toyota Hilux BEV
1
2
3
Старт продажів нового Toyota Hilux BEV запланований на грудень 2025 року. Першою з’явиться повністю електрична версія.
