Toyota створила роботизований стілець, який ходить як павук

Toyota представила на Japan Mobility Show 2025 у Токіо інноваційний пристрій для мобільності — чотириногий роботизований стілець Walk Me, здатний ходити, підійматися по сходах і складатися до невеликих розмірів всього за 30 секунд.

Toyota створила роботизований стілець, який ходить як павук

Walk Me створений для людей з обмеженою рухливістю, однак замість двох колес встановлені чотири роботизовані «ноги». За аналогією з рухом живих істот, кожна нога здатна згинатися, підійматися і незалежно балансувати. Вони забезпечують плавне пересування по гравію, сходах і нерівних поверхнях, зберігаючи стійкість користувача.

Toyota створила роботизований стілець, який ходить як павук

Toyota «Walk Me»

Для максимального комфорту ноги пристрою обгорнуті м’яким матеріалом. Сенсори та LiDAR сканують навколишній простір, визначаючи перешкоди, сходи та інші деталі рельєфу. Інтелектуальна система відповідає за стабільність і миттєву зупинку у разі зіткнення з об’єктом на шляху.

Toyota створила роботизований стілець, який ходить як павук

Toyota «Walk Me»

Крісло всередині Walk Me приймає форму тіла користувача, оснащено ергономічною спинкою і бічними ручками управління. З їх допомогою можна вказувати напрямок руху, доповнюючи можливості голосового управління: достатньо сказати «поїхати на кухню» або «прискоритися» і робот виконає команду.

Toyota створила роботизований стілець, який ходить як павук

Toyota «Walk Me»

Інтегрований комп’ютер обчислює маршрут, відображає швидкість, заряд акумулятора і статистику пересування на екрані у підлокітнику. Акумулятор захований за спинкою крісла. Він забезпечує роботу пристрою протягом дня і заряджається від електромережі. У разі перегріву накопичувача пристрій вимикається.

Ще одна особливість Walk Me — можливість складання. Одним натисканням стілець перетворюється в валізу, яку зручно транспортувати в автомобілі або зберігати вдома. Після включення Walk Me знову розкладається і готовий до роботи.

Toyota позиціює Walk Me як рішення для реальних умов: вузьких коридорів, сходів і вулиць. Поки це лише прототип, але проєкт демонструє прагнення Toyota до розвитку робототехніки.

Джерело

Новости Украины