Військовому з Чернігова, який воює на Донеччині, хочуть відключити електроенергію через недопуск для заміни лічильника

За інформацією: Суспільне Чернігів.

Військовослужбовець 210-го окремого штурмового полку Сергій. З особистого архіву військового

Військовому з Чернігова, який зараз перебуває на Донеччині, хочуть відключити електроенергію через недопуск до квартири для заміни лічильника.

Про це військовослужбовець 210-го окремого штурмового полку Сергій розповів Суспільному.

"Мені подзвонив представник електромереж і сказав, що я маю замінити лічильник. Я йому відповів, що я в армії вже четвертий рік, у мене немає можливості приїхати й замінити лічильник. Сказав, що, якщо потрібно, то я можу надіслати довідку, що я дійсно військовослужбовець. Вони сказали, що в них є постанова і я мушу шукати шляхи, як їх пустити до квартири. Якщо я не заміню лічильник, то вони просто відріжуть електрику".

Зі слів чоловіка, наразі у квартирі ніхто не проживає.

"Дружина іноді туди заходить. Розумієте, я не дуже хочу, щоб вона перебувала незрозуміло з ким в одній квартирі".

Сергій говорить, що його побратими також стикалися зі схожими проблемами.

"Вони розповідали, що у них теж були проблеми з комунальними службами. Така ж історія, що вони (представники комунальних служб, – ред.) не хочуть нічого чути, у них є свої справи".

Що кажуть представники "Чернігівобленерго"

Як пояснив заступник комерційного директора з технічного забезпечення АТ "Чернігівобленерго" Сергій Рубець, лічильник цього військового протермінований.

"Мало того, що він протермінований, він іще має клас точності 2,5. Що, відповідно до всіх нормативних документів, не допускається. Лічильники з класом точності 2,5 уже зняті з виробництва, і вони могли слугувати тільки до певного періоду".

Заступник комерційного директора з технічного забезпечення АТ «Чернігівобленерго» Сергій Рубець. Суспільне Чернігів (архів)

Із його слів, відповідно до нормативних документів, оператор систем розподілу повинен проводити контрольний огляд лічильника не рідше, ніж раз на шість місяців.

"А технічну перевірку — якщо лічильник із повірочним інтервалом, наприклад, 16 років, то перевірка проводиться не рідше, ніж раз на вісім років. Понад рік цей споживач не надавав доступу до лічильника, навіть для проведення контрольного огляду. І сам не передавав показів, тому йому проводились нарахування відповідно до методики", — каже Сергій Рубець.

Сергій Рубець сказав: у разі першого недопуску для перевірки або заміни лічильника оператор систем розподілу складає акт про недопуск, а споживачу надсилають лист із зазначеними датою та часом наступної перевірки, яка має відбутися через два місяці. Якщо споживач самостійно не може бути присутнім, він повинен уповноважити людину, яка впустить до житла оператора систем розподілу, прослідкує за заміною лічильника та підпише акт заміни.

"Якщо споживач знову не допустив, складається відповідний акт про недопуск, і, відповідно до цього акту, оператор систем розподілу має право відключити споживача від послуг розподілу електричної енергії. Споживач не має права не допустити оператора систем розподілу, якщо він надав посвідчення особи. Якщо споживач боїться шахраїв, він може зателефонувати до кол-центру й сказати: «До мене прийшов такий-то працівник із таким-то номером посвідчення, я хочу переконатися, що він дійсно у вас працює». Наскільки я знаю, ще нікому не відмовляли в такій інформації".Читати ще

Читати ще

Літають на більші відстані: РФ вперше скидами з дронів атакувала село на Чернігівщині за 16 кілометрів від кордону

Новости Украины