За інформацією: Суспільне Чернівці.
Буковинський медуніверситет. Фото: Суспільне Чернівці
Кандидати на посаду ректора Буковинського державного медичного університету у разі перемоги на виборах обіцяють шукати додаткові джерела фінансування закладу, покращувати умови проживання у гуртожитках, залучати більше іноземних студентів та створювати закордонні філії.
Крім цього, планують організувати університетську клініку, облаштувати навчальні лабораторії, а також впроваджувати технології віртуальної реальності та штучного інтелекту. Водночас жоден з кандидатів конкретно не пояснив, як саме буде втілювати ці плани, скільки грошей на це потрібно та звідки їх братимуть. Суспільне Чернівці проаналізувало передвиборні програми кандидатів та зібрало їхні основні плани на посаді ректора.
Що обіцяють зробити кандидати на посаді ректора?
На посаду ректора БДМУ є чотири кандидати – Оксана Андрієць, Олександр Іващук, Ігор Геруш та Ігор Шкробанець.
Передвиборча програма Оксани Андрієць
На посаді ректора БДМУ Оксана Андрієць планує створити філії університету за кордоном та збільшити кількість країн, з яких до закладу можуть вступати студенти, йдеться у її передвиборчій програмі.
Також планує створення спілок іноземних випускників БДМУ в країнах, де вони проживають чи працюють, щоб підтримати імідж закладу та рекламувати його за кордоном.
Кандитатка на посаду ректора БДМУ Оксана Андрієць. Джерело: facebook/Оксана Андрієць
Крім цього, впроваджувати елементи віртуального навчання, покращувати умови проживання в гуртожитку, а за можливості – будівництво нового кампусу. Створення благодійного фонду подолання наслідків Covid-19 та важких захворювань, які виникли внаслідок воєнних дій.
На базі закладу Андрієць планує створити Університетську лікарню та у співпраці з органами місцевої влади організувати спільні науково-практичні центри у медзакладах області.
Також фінансово підтримувати вчених та молодих науковців університету за наукові досягнення: розробки та винаходи, міжнародні публікації та участь у міжнародних наукових форумах.
Визначити "брендові" наукові та лікувальні напрями БДМУ, щоб робити їх впізнаваними за кордоном та залучати нових абітурієнтів та пацієнтів.