CEO Volkswagen Group China Ральф Брандштеттер (Ralf Brandstätter) опублікував у LinkedIn першу офіційну фотографію замаскованого прототипу моделі ID. Era.

Згідно з прийнятою в Китаї термінологією, новинка класифікується як електромобіль зі збільшеним запасом ходу (EREV), де бензиновий двигун виконує роль генератора, а за обертання коліс відповідає електромотор.
ID. Era є спільною розробкою Volkswagen і китайської SAIC. На знімку можна розрізнити двоярусну переднюя світлотехніку і тонку LED-смугу на всю ширину передньої частини. Інтеграція лідара в верхній частині лобового скла свідчить про те, що модель буде оснащена передовими системами допомоги водієві.
Примітно, що Volkswagen зберіг вбудовані дверні ручки, всупереч перспективним вимогам до безпеки автомобілів у Китаї. Широкі колісні арки, рейлінги на даху і багатоелементні колісні диски вказують на те, що серійна модель значною мірою збереже дизайн раннього концепту.
Особливості інтер’єру і технічні дані поки не розкриваються. Проте можна припустити, що модель побудована на агрегатній базі SAIC для EREV. Порівнянні моделі, такі як IM LS6, використовують 800-вольтову архітектуру в поєднанні з батареєю ємністю 66 кВт·год і двома електромоторами загальною потужністю до 500 кВт. Чи отримає ID. Era аналогічну конфігурацію, стане відомо пізніше.
За попередньою інформацією, виробництво VW ID. Era може початися у квітні 2026 року.
